🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18724.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه عملکرد گلکسی S21 اولترا با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰

سامسونگ امسال هم مانند سال‌های گذشته پرچمدارهایش را در دو نسخه وارد بازار کرده که از چیپ‌های متفاوتی بهره می‌برند، اما نسخه‌های مختلف گلکسی S21 اولترا با تراشه‌های اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ تا چه ...

سامسونگ امسال هم مانند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - سال‌های گذشته پرچمدارهایش را در دو نسخه وارد بازار کرده که از چیپ‌های متفاوتی بهره می‌برند، اما نسخه‌های مختلف گلکسی S21 اولترا با تراشه‌های اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ تا - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - چه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - اندازه اختلاف عملکرد دارند؟

گوشی گلکسی S21 اولترا به تازگی وارد بازار ایران شده و دیجیاتو این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - گوشی را مورد بررسی قرار داده که در این لینک می‌توانید آن را بخوانید. با این وجود در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - ایران ما تنها به نسخه مجهز به چیپ اگزینوس این پرچمدار دسترسی داریم و مدل دارای چیپ اسنپدراگون وارد بازار کشورمان نمی‌شود. حالا سایت «GSMArena»، یکی از منابع موثق و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - قدیمی حوزه موبایل نسخه‌های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - مختلف آن را مقایسه و نتایجش را منتشر کرده است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان

اول از همه نگاهی به مشخصات این دو چیپست داشته باشیم. اسنپدراگون ۸۸۸ با لیتوگرافی ۵ نانومتری توسعه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - پیدا کرده و از ۸ هسته بهره می‌برد که یکی از هسته‌های آن با فرکانس ۲.۸۴ مبتنی بر معماری Cortex-X1 است. چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ هم دارای ۸ هسته پردازشی با لیتوگرافی ۵ نانومتری EUV است که هسته قدرتمند آن مبتنی بر معماری Cortex-X1، فرکانسی برابر ۲.۹ گیگاهرتز دارد. از سایر تفاوت‌ها می‌توان به پردازشگر گرافیکی Mali-G78 MP14 در اگزینوس و آدرنو ۶۶۰ در اسنپدراگون اشاره کرد.

اولین بنچمارک در این مقایسه، گیک‌بنچ ۵ است که در بخش چند هسته‌ای نسخه مجهز به چیپ اگزینوس عملکرد بالاتری از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - خود نشان می‌دهد که یکی از دلایل آن - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - فرکانس بالاتر هسته‌های موجود در اگزینوس ۲۱۰۰ است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان

در بخش تک هسته‌ای، نسخه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - مجهز به اسنپدراگون در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - رده بالاتری قرار می‌گیرد، اما این اختلاف بسیار کم است و می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. با توجه به این بنچمارک، سامسونگ توانسته - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - برخلاف سال‌های گذشته عملکرد مناسبی داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان

بنچمارک بعدی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - آنتوتو ۸ است که سخت‌افزار دستگاه از پردازشگر گرافیکی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - گرفته تا فضای ذخیره‌سازی را تست می‌کند. در این بنچمارک گلکسی S21 اولترا با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ کمی عملکرد بهتری نسبت به نسخه دیگر داشته که البته این اختلاف هم چندان چشمگیر نیست.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان

به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - سراغ پرداشگر گرافیکی این دو چیپ می‌رویم و طبق - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - نتایج بدست آمده، آدرنو ۶۶۰ عملکرد کمی بهتری از خود نشان می‌دهد. برای مثال در بنچمارک GFX Manhattan ES 3.1 و حالت offscreen، اسنپدراگون با اختلاف دو امتیاز بالاتر از اگزینوس قرار می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان

در بخش Onscreen تفاوتی میان این دستگاه‌ها به چشم نمی‌خورد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان

در بنچمارک گرافیکی GFX Car Chase ES 3.1 هم این اختلاف بسیار کم حفظ می‌شود که از پیشرفت مناسب پردازشگر گرافیکی اگزینوس ۲۱۰۰ خبر می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان

در بنچمارک‌های Aztek Vulkan‌ و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - GFX Aztek همچنان اختلاف کمی میان عملکرد این دو نسخه از گلکسی S21 اولترا وجود دارد که نتایج آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان

در بنچمارک 3DMark این نسخه مجهز به چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ است که بالاتر از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - اسنپدراگون ۸۸۸ قرار می‌گیرد و البته باز هم اختلاف زیادی میان آن‌ها به چشم نمی‌خورد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان

این احتمال وجود دارد که سامسونگ با بروزرسانی فریمور عملکرد نسخه اگزینوس را بهبود داده باشد، با این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سبزوار استان خراسان - حال طبق نتایج بنچمارک‌ها اختلاف عملکرد چندانی میان این نسخه‌ها به چشم نمی‌خورد.

در کنار عملکرد پردازشی و گرافیکی تقریبا یکسان، از نظر میزان شارژدهی باتری هم تفاوت چندانی میان دو نسخه مختلف پرچمدار سامسونگ به چشم نمی‌خورد. بنابراین کره‌ای‌ها دو نسخه گلکسی S21 را با عملکرد مشابه وارد بازار کرده‌اند. در پایان می‌توانید ویدیوی بررسی دیجیاتو از این پرچمدار را مشاهده کنید:

تماشای ویدیو از یوتیوب

تماشای ویدیو از آپارات

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone