🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25795.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

دو پردازنده نسل سوم Ryzen Threadripper شرکت AMD معرفی شدند

شرکت AMD از دو پردازنده نسل سوم Ryzen Threadripper به نام های Threadripper 3960X با قیمت ۱۳۹۹ دلار و Threadripper 3970X با قیمت ۱۹۹۹ دلار رونمایی کرد. هر دوی این پردازنده ها سرعت کلاک بالاتر و خطوط انتقال ...

شرکت AMD - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - از دو پردازنده نسل سوم Ryzen Threadripper به نام های Threadripper 3960X با قیمت ۱۳۹۹ دلار و Threadripper 3970X با قیمت ۱۹۹۹ دلار رونمایی کرد. هر دوی این پردازنده ها سرعت کلاک بالاتر و خطوط انتقال دیتای بیشتری نسبت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - به نسل دوم دارند و از PCIe نسخه ۴ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - پشتیبانی می - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - کنند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان

چیپ دیگر AMD که یک سطح از سری Threadripper - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - پایین تر است 3950X نام دارد. این چیپ بیشترین تعداد هسته و ریسمان را در سری AM4 دارد و در وضعیت تک ریسمان بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. به همین خاطر نیز AMD از این محصول تحت عنوان بهترین پردازنده برای گیمینگ یاد کرده است. البته - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - چیپست قبلا معرفی شده و AMD به تازگی تاریخ عرضه آن را اعلام کرده است.

کمپانی مورد بحث در کنار اعلام این تاریخ مد جدیدی به نام اکو را به این پردازنده اضافه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - کرده که به شما اجازه می دهد در وضعیت کم مصرف از این چیپ استفاده نمایید. AMD اعلام کرده که این مد علاوه بر مدل 3950X روی تمامی چیپ های نسل سوم آن از رایزن ۵ به بعد فراهم خواهد بود.

در نهایت، در سمت دیگر این طیف پردازنده اقتصادی و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - جدید AMD Athlon 3000G با قیمت ۴۹ دلار قرار دارد. این چیپ که تنها دو هسته و ۴ ریسمان دارد در مقایسه به انواع پیشرفته تر بسیار ضعیف به نظر می رسد اما طبق وعده شرکت سازنده قفل گشایی شده و به راحتی می توانید آن را اورکلاک کنید؛ در نتیجه اگر سخت افزار مناسب را در اختیار داشته باشید میتوانید توان پردازشی اندک بیشتری از آن دریافت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - کنید. این چیپ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - اقتصادی هم تا پایان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - آبان ماه به بازار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone