🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25796.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ساخت گل آفتابگردان مصنوعی با قابلیت چرخش به سمت منبع نور [تماشا کنید]

محققان موفق به ساخت گل های آفتابگردان مصنوعی شده اند که توانایی چرخیدن به سمت منبع نور و بهره وری از انرژی خورشیدی را دارند. گل های آفتابگردان مصنوعی «SunBOTs» نام داشته و حدوداً 400 ...

محققان موفق به ساخت گل های آفتابگردان مصنوعی شده اند که توانایی چرخیدن به سمت منبع نور و بهره وری از انرژی خورشیدی را دارند.

گل های آفتابگردان مصنوعی «SunBOTs» نام داشته و حدوداً 400 درصد از دستگاه های - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان - مشابه و ثابت در جمع آوری نور خورشید بهتر عمل می کنند. این مسئله آنها را به تکنولوژی مناسبی برای بهره وری از انرژی خورشیدی تبدیل کرده و حتی می توان از آنها به عنوان منبع برق در فضاپیماهای مبتنی بر انرژی خورشیدی هم استفاده کرد.

محققان دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (University of California, Los Angeles)، به دنبال بهبود بازدهی سلول های خورشیدی با شبیه سازی قابلیتی به نام «نور گرایی» (Phototropism) در گیاهان بودند. گیاهان به کمک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان - این ویژگی به سمت نور خورشید تغییر جهت داده و بیشترین استفاده را از نور می برند.

محققان با انتشار مقاله ای در ژورنال Nature Nanotechnology دستیابی به رفتار «گرایشی» (tropistic) در یک ماده مصنوعی را کاری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان - بسیار سخت توصیف کرده اند. ولی با این وجود آنها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان - با برداشتن موانع از سر راه خود، پلیمری توسعه داده اند که در برابر نور واکنش نشان می دهد.

سیستم SunBOT، قادر به تشخیص و ردیابی سریع منبع نور به شکل خودکار بوده و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان - این کار را در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان - دماهای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان - مختلف و بدون منبع - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان - انرژی یا دخالت انسان انجام می دهد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان

پژوهشگران با آزمایش گل های آفتابگردان مصنوعی متوجه شدند میزان بهره وری آنها در مقایسه با مواد غیر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان - نور گرا، حدودا 400 درصد بهتر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان - است. البته هنوز راه زیادی تا استفاده تجاری از گل های مصنوعی باقی مانده؛ ولی محققان معتقدند سرانجام روزی آنها را در طیف وسیعی از صنعت ها خواهیم دید.

پژوهشگران می گویند از گل های آفتابگردان مصنوعی می توان برای بهبود پنل های خورشیدی یا تولید دریافت کننده های سیگنال انطباقی، پنجره های هوشمند و همچنین پنل های خورشیدی برای سفینه های فضایی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نیشابور استان خراسان - استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone