🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25800.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

دوربین کانن EOS Ra برای علاقمندان به عکاسی از آسمان معرفی شد

کانن از تازه ترین دوربین بدون آینه خود با نام EOS Ra رونمایی کرد. این دوربین با گیره لنز RF کانن جفت می شود که سنسور آن مشخصا برای تصویربرداری از آسمان طراحی شده است. ...

کانن از تازه ترین دوربین بدون آینه خود با نام EOS Ra رونمایی کرد. این دوربین با گیره لنز - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - RF - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - کانن جفت می شود که سنسور آن مشخصا برای تصویربرداری از آسمان طراحی شده است. کانن EOS Ra اولین دوربین فول فریم و بدون آینه کانن است که مشخصا برای عکاسی از آسمان ساخته شده و همزمان سومین دوربین فول فریم و بدون آینه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - این شرکت نیز به شمار می رود.

کانن EOS Ra یک سنسور CMOS با رزولوشن ۳۰.۳ مگاپیکسلی دارد اما یک فیلتر  حذف کننده پرتوهای مادون قرمز نیز به آن اضافه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - شده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - تا عملکرد این سنسور در زمان عکاسی از آسمان بهبود داده شود. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - این فیلتر انتقال پرتوهای Hα را ساده تر می کند و سرعت آنها را به چهار برابر سرعت مرسوم برساند و به همین خاطر می تواند به راحتی رنگ های زنده و پرطراوت یک سحابی را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - ثبت کند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران

عکاسی از آسمان نیازمند فوکوس دستی است و به همین خاطر کانن قابلیت بزرگنمایی ۳۰ برابری را برای نمایشگر این دوربین در نظر گرفته است. امکان بزرگنمایی ۳۰ برابری هم از طریق منظره یاب الکترونیک و هم نمایشگر LCD دستگاه میسر است.

به غیر از فیلتر حذف کننده مادون قرمز و امکان بزرگنمایی ۳۰ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - برابری مابقی امکانات کانن EOS Ra مانند نسخه اولیه آن است که از آن جمله می توان به فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، تایم لپس و فوکوس دوال پیکسل اشاره کرد.

کانن EOS Ra درست مانند سایر دوربین های RF امکان استفاده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - از لنزهای EF و EF-S را با استفاده از آداپتور گیره داراست. از پاییز سال گذشته که سیستم دوربین بدون آینه و فول فریم EOS R  معرفی شد، کانن مدل های مختلفی از آن را به همراه طیف متنوعی از لنزهای RF - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - و لوازم جانبی مختلف دیگر عرضه کرد تا به نیاز عکاسان با سطوح مهارتی مختلف پاسخ بدهد.

کانن EOS Ra به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - خاطر برخورداری از فیلتر مادون قرمزی که اشاره کردیم با افزایش قیمت قابل توجه نسبت به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - نسخه اولیه اش روبروست و با قیمت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرخرود استان مازندران - ۲۵۰۰ دلار از اواسط دی ماه قابل خرید خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone