🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14823.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سیگیت سریع‌ترین هارد دیسک جهان، Mach.2 را برای مشتریان سازمانی عرضه کرد

سیگیت مدت‌هاست روی هارد دیسک‌های مجهز به دو عملگر مکانیکی (Dual-Actuator) کار می‌کند، درایوهایی که از دو مجموعه مستقل کنترل هد خواندن و نوشتن اطلاعات بهره می‌برند. حالا اولین هارد دیسک تجاری این کمپانی با ...

سیگیت مدت‌هاست روی هارد دیسک‌های مجهز به دو عملگر مکانیکی (Dual-Actuator) کار می‌کند، درایوهایی که از دو مجموعه مستقل کنترل هد خواندن و نوشتن اطلاعات بهره می‌برند. حالا اولین هارد دیسک تجاری این کمپانی با چنین ویژگی برای مشتریان سازمانی در دسترس قرار گرفته و می‌توانند بطور مستقیم آن را از سیگیت بخرند، البته کاربران عادی هنوز به آن دسترسی ندارند.

سیگیت در کنار اعلام فروش - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان - این هارد دیسک به مشتریان سازمانی، مشخصاتش را هم اعلام کرده. سرعت انتقال اطلاعات این درایو به ۵۲۴ مگابایت بر ثانیه می‌رسد که به راحتی دو برابر هارد دیسک‌های رایج در بازار و تقریبا هم - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان - اندازه با حافظه‌های SSD است.

عملکرد بالای این هارد دیسک - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان - تنها به سرعت بالای انتقال اطلاعات - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان - محدود نمی‌شود و در زمینه I/O هم بسیار پرقدرت است. در بخش خواندن با ۳۰۴ IOPS و در بخش نوشتن با ۳۸۴ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان - IOPS روبه‌رو هستیم و میانگین تاخیر آن هم به ۴.۱۶ میلی‌ثانیه می‌رسد. برای مقایسه یک هارد دیسک معمولی عملکردی برابر ۱۰۰/۱۵۰ IOPS دارد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان

عملکرد بالاتر به معنای نیاز به - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان - انرژی بیشتر هم هست. به همین دلیل Mach.2 در حالت آماده به کار ۷.۲ وات انرژی مصرف می‌کند، در حالی که هارد دیسک‌های استاندارد سیگیت مصرف انرژی نزدیک به ۵ وات دارند. در زمان کار میزان مصرف انرژی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان - Mach.2 کمی پیچیده‌تر می‌شود و به I/O بستگی دارد.

با وجود تمام این موارد، با توجه به سرعت بالایی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان - که Mach.2 نسبت به هارد دیسک‌های رایج بازار دارد، همچنان مصرف انرژی مناسبی از خودش نشان می‌دهد. برای کاهش مصرف انرژی این محصول می‌توان از حالت PowerBalance سازنده‌اش هم استفاده کرد، هرچند عملکرد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان - آن را کمی کاهش می‌دهد.

ظاهرا سیگیت از سال ۲۰۱۹ این هارد دیسک را در اختیار برخی مشتریان - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان - سازمانی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنندج استان کردستان - قرار داده، اما از امروز برای سازمان‌های بیشتری در دسترس خواهد بود، هرچند این مشتریان منتخب هستند. باید منتظر ماند و دید چه زمانی پای چنین هارد دیسک‌هایی به سیستم‌های استاندارد و مصرفی باز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سداب نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با اعلام تشکر و قدردانی از خدمات شرکت تعمیرچی، به خاطر تعمیر جارو برقی بوش در منزل ما، باید گفت که واقعا از کار شما تحسین‌برانگیز بود. از جرات و حرفه‌ای بودن کارشناسان شما، جلب رضایت مشتری را برای شما به دنبال داشت. ما خیلی خوشحال و راضی از نحوه رفع عیب‌های جارو بودیم، و حتما به دیگران نیز پیشنهاد می‌دهیم که با شرکت تعمیرچی تماس بگیرند. باز هم از شما بسیار سپاسگزاریم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone