🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44037.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

منابع خبری کره ای زمان معرفی گلکسی نوت 8 را فاش کردند

دیروز برخی گزارش های غیر رسمی از معرفی زودهنگام گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ حکایت داشتند. حال نشریه کره ای The Bell به نقل از منابع آگاه و موثق صنعت موبایل، تاریخ و مکان دقیق ...

دیروز برخی گزارش های غیر رسمی از معرفی زودهنگام گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ حکایت داشتند. حال نشریه کره ای The Bell به نقل از منابع آگاه و موثق صنعت موبایل، تاریخ و مکان دقیق رویداد رونمایی از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این فبلت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - محبوب را به دست آورده است.

به گفته این وب سایت، غول - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی کره در تاریخ 23 آگوست برابر با چهارشنبه یکم شهریور ماه، مراسم Galaxy Unpacked را در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد. جالب است که در اکثر شایعات قبلی، معرفی گلکسی نوت 8 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در ماه سپتامبر عنوان شده بود، اما ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته بازه زمانی مناسبی را تا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قبل از رونمایی آیفون 8 در اختیار بگیرد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

سامسونگ 9 میلیون دستگاه نوت 8 را پس از معرفی به بازار عرضه می کند

در گزارش دیگری از همین منبع خبری، اعلام شده که عرضه جهانی گلکسی نوت 8 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اوایل سپتامبر آغاز می گردد. این کمپانی تعداد 9 میلیون دستگاه را برای فروش اولیه در نظر گرفته و پس از آن، در هر ماه 3 میلیون دستگاه از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این فبلت تولید و به بازارهای مختلف ارسال خواهد شد. این حجم تولید برای سامسونگ کاملاً منطقی به نظر می رسد، چون گلکسی اس 8 در سه هفته اول پس از رونمایی بیش از 10 میلیون دستگاه فروش داشت.

گفتنیست گلکسی نوت 8 به نمایشگر بیکران 6.3 اینچی با نسبت تصویر 18.5:9 مجهز شده که اندکی بزرگ تر از مدل اس 8 پلاس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خواهد بود. قلم S Pen یکی از اجزای جدانشدنی خانواده نوت به شمار می رود، و احتمالاً دوربین دوگانه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هم برای نخستین بار در پرچمداران کهکشانی به کار گرفته می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شود. با این حال هنوز در مورد محل قرار گیری حسگر اثر انگشت در نوت 8 تردید وجود دارد و به نظر می رسد تعبیه آن زیر نمایشگر با موفقیت همراه نبوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone