🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14812.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ AMD افشا شد: تحولی در لپ‌تاپ‌های گیمینگ

AMD چند سالی می‌شود که توجه ویژه‌ای به بازار پردازنده‌ها دارد و با محصولات متنوع رقابت با اینتل را فشرده‌تر می‌کند. حالا نقشه راه آینده این کمپانی افشا شده که از پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ خبر ...

AMD چند سالی می‌شود که توجه ویژه‌ای به بازار پردازنده‌ها دارد و با محصولات متنوع رقابت با اینتل را فشرده‌تر می‌کند. حالا نقشه راه آینده این کمپانی افشا شده که از پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ خبر می‌دهد. این پردازنده‌ها که با معماری +Zen 3 توسعه پیدا می‌کنند، عملکرد لپ‌تاپ‌های گیمینگ را افزایش چشمگیری می‌دهند.

نقشه راه AMD پردازنده‌های متعددی را برای ۲۰۲۲ نشان می‌دهد. در این نقشه راه دو دسته پردازنده با نام «Rembrandt» به چشم می‌خورند که اسم رمز پردازنده‌های موبایل رایزن ۶۰۰۰ است، البته شاید AMD آن‌ها را با نام متفاوتی روانه بازار کند.

طبق این نقشه راه، پردازنده‌های Rembrandt با لیتوگرافی ۶ نانومتری توسعه پیدا می‌کنند و مبتنی بر معماری +Zen 3 خواهند بود که در مقایسه با معماری Zen 3 با لیتوگرافی ۷ نانومتری بهبودهایی را تجربه می‌کنند، البته - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر ساری استان مازندران - اگر AMD برای تولید آن‌ها همچنان به همکاری با TSMC ادامه دهد، نباید منتظر بهبود چشمگیری باشیم.

این پردازنده‌های موبایل از هسته‌های گرافیکی RDNA2 بهره می‌برند که عملکرد بسیار بهتری از هسته‌های وگا مورد استفاده در پردازنده‌های موبایل رایزن ۵۰۰۰ دارد. انتظار می‌رود عملکرد گرافیکی آن‌ها ۵۰ درصد بهبود یابد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر ساری استان مازندران

در کنار لپ‌تاپ‌های گیمینگ، باید منتظر عرضه پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ برای لپ‌تاپ‌های سبک وزن هم باشیم. این پردازنده‌ها که اسم رمز Rembrandt U را یدک می‌کشند، توان ۱۵ واتی دارند، در حالی که توان نمونه‌های قدرتمند با پسوند H به ۴۵ وات می‌رسد تا گیمرها قدرت بالایی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر ساری استان مازندران - را تجربه کنند. این پردازنده‌ها از PCIe 4.0، رم DDR5 و USB 4 پشتیبانی می‌کنند.

این پردازنده‌های جدید با کارت‌های گرافیک لپ‌تاپ RX 6000M که احتمالا - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر ساری استان مازندران - در آینده نزدیک معرفی می‌شوند، جفت خواهند شد.

در نقشه راه AMD پردازنده‌های دیگری هم به چشم می‌خورند، اما چندان هیجان‌انگیز نیستند. برای مثال در آن - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر ساری استان مازندران - پردازنده‌های Van Gogh و Dragon Crest‌ وجود دارند که برای دستگاه‌های نه چندان قدرتمند از راه می‌رسند. علاوه بر آن‌ها، AMD در کنار پردازنده‌های Rembrandt از محصولات سری Barcelo هم رونمایی خواهد کرد که احتمالا برای دستگاه‌های ضعیف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone