🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35078.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات کروم بوک فوق باریکی از ایسوس پیش از رونمایی منتشر شد

به تازگی اطلاعات کروم بوک جدیدی از ایسوس در یک وبسایت خرده فروشی نروژی مشاهده شده که خبر از لپتاپی فوق باریک می دهد. [digipullqoute place="left"]کروم بوک جدید ایسوس از پردازنده ای بی نیاز از ...

به تازگی اطلاعات کروم بوک جدیدی از ایسوس در یک وبسایت خرده فروشی نروژی مشاهده شده که خبر از لپتاپی فوق باریک می دهد.

کروم بوک جدید ایسوس از پردازنده ای بی نیاز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - از فن بهره می برد

کروم بوک C223 ایسوس همان طور که از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - نامش بر می آید به سیستم عامل کروم گوگل مجهز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده، از نمایشگری 11.6 اینچی با رزولوشن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - 1366 در 768 پیکسل بهره می برد و به پردازنده 2 هسته ای سلرون N3350 از سری آپولو لِیک مجهز شده است.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان

کروم بوک C223 دارای 4 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی است و در مورد اینکه آیا از نمایشگری لمسی بهره می برد یا خیر، سخنی به میان نیامده است. همچنین با توجه به پردازنده این لپتاپ، احتمالاً خبری از فن خنک کننده نخواهد بود.

کروم بوک C223 - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - با نمایشگر 11.6 اینچی تنها 1.23 کیلوگرم وزن دارد

لپتاپ جدید ایسوس بسیار باریک به نظر می رسد و تنها 1.23 کیلوگرم وزن دارد و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - احتمالاً از همان ابتدای عرضه کاربران می توانند از اپ های فروشگاه پلِی استور گوگل بهره ببرند. با - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - این حال در صورت عدم بهره مندی از نمایشگر لمسی، کار با اپ های اندروید پیچیده خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان

 

کروم بوک جدید قیمتی 336 دلاری دارد، البته شاید در زمان عرضه ارزان تر شود

و اما درگاه ها. کروم بوک C223 از دو درگاه USB-C بهره می برد و در عین حال یک درگاه استاندارد USB نیز برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این لپتاپ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - به یک درگاه مایکرو اس دی و یک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - درگاه هدفون مجهز شده است. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده معادل با 336 دلار است که البته برای چنین کروم بوکی کمی بالا به نظر می رسد. انتظار می رود در صورت عرضه در بازار ایالات متحده شاهد کاهش قیمت باشیم. همچنین احتمالاً در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی از آن توسط ایسوس باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone