🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39802.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آیا سرفس فون مایکروسافت یک موبایل تاشو است؟

حدود دوسال از کناره گیری مایکروسافت از حوزه سخت افزار موبایل می گذرد و از آن زمان این کمپانی بر توسعه ویندوز 10 و اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف تمرکز کرده است. آخرین اسمارت فون ...

حدود دوسال از کناره گیری مایکروسافت از حوزه سخت افزار موبایل می گذرد و از آن زمان این کمپانی بر توسعه ویندوز 10 و اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف تمرکز کرده است.

آخرین اسمارت فون هایی که مایکروسافت به بازار عرضه کرد لومیا 950 و 950 اکس ال بودند که از سخت افزاری قدرتمند بهره می بردند، حالا اما پتنت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - های جدیدی از مایکرسافت منتشر شده که حاکی از  طراحی موبایل تاشوی جدیدی است که احتمالا «سرفس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - فون» نام دارد. تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراساندر این پتنت ها روش های مختلفی برای نحوه کار دوربین در یک موبایل تاشو شرح داده شده است. در یکی از آنها لنز دوربین روی یکی از دو نیمه و ماژول  عکسبرداری روی نیمه دیگر نصب می شود.

زمانی که موبایل بسته می شود، دو نیمه آن از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - طریق یک اتصال مغناطیسی به هم متصل می شوند. در پتنتی دیگر چگونگی پنهان شدن ماژول دوم هنگام باز شدن موبایل توضیح داده شده است.تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسانعلاوه بر این پتنت ها، کمپانی ساکن ردموند اخیرا یک آگهی را برای استخدام متخصصین چیپست های کوالکام و اینتل منتشر کرده است که ممکن است دلیل آن تعبیه این چیپست ها در موبایل مذکور باشد.

از طرف دیگر چندی پیش یکی از کاربران توییتر فعال در زمینه درز اخبار مایکروسافت، از ارجاع به اپلیکیشنی ناشناخته به نام «Journal» در نرم افزار Whiteboard مایکروسافت خبر داده که در آن از عباراتی مانند صفحه راست و صفحه چپ استفاده شده و ممکن است منظور از آن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - همان صفحات دوگانه سرفس فون باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone