🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35511.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

۱۸۰ سال تمرین برای قهرمانی در رقابت های دوتا ۲

یک کمپانی هوش مصنوعی بات هایی را توسعه داده که با انجام تمرینات فشرده خود را برای رقابت با تیم های حرفه ای دوتا ۲ آماده می کنند. بشر مدتهاست که بازی های تخته ای ...

یک کمپانی هوش مصنوعی بات هایی را توسعه داده که با انجام تمرینات فشرده خود را برای رقابت با تیم های حرفه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دوتا ۲ آماده می کنند.

بشر مدتهاست که بازی های تخته ای سنتی را به هوش مصنوعی واگذار کرده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و حالا متخصصان این حوزه در پی به چالش کشیدن انسان در بازی های ویدئویی هستند. در این راستا کمپانی OpenAI - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که توسط ایلان ماسک و «سم آلتمن» بنیان نهاده شده، از توسعه بات هایی خبر داده که قرار است تیمی متشکل از بهترین بازیکنان دوتا ۲ را شکست دهند.

OpenAI در این زمینه سابقه درخشانی دارد و سال گذشته از باتی رونمایی کرد که بازیکنان دوتا ۲ را در حالت نبرد یک نفره  شکست می داد. این شرکت حالا بات هایش را برای مبارزه در گروه های پنج نفره ارتقا داده که مستلزم هوش بیشتر برای همکاری و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برنامه ریزی بلند مدت است.

گرچه توسعه این بات ها هنوز به مرحله نهایی نرسیده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اما خود را برای شرکت در تورنمنت اینترنشنال ۲۰۱۸ آماده می کنند که دارای رکورد بیشترین مبلغ جایزه تعیین شده در تاریخ ورزش های الکترونیک است.تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربیبات های مذکور به سختی در حال تمرین بوده و به لطف حالت شتاب یافته هر روز زمانی معادل با ۱۸۰ سال را صرف بازی دوتا می کنند. یکی از مسئولان این شرکت درباره نحوه آموزش می گوید:

بات ها بازی را به صورت تصادفی و با جستجو - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در اطراف نقشه شروع می کنند اما پس از گذشت چند ساعت مهارت های اساسی را فرا می - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گیرند.

به گفته این متخصص انسان به زمانی بین ۱۲ هزار تا ۲۰ هزار ساعت برای حرفه ای شدن نیاز دارد، پس این بات ها تنها طی یک روز به اندازه عمر صد نفر تجربه کسب می کنند. البته مبارزان OpenAI بی نقص هم نیستند، برای مثال در حال حاضر تنها با پنج هیرو از ۱۱۵ نمونه موجود در بازی سازگاری دارند.

OpenAI برای توسعه این سیستم از روش موسم به «یادگیری عمیق» بهره برده که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اساس آزمون و خطا به آموزش ماشین می پردازد.

مسئولان این شرکت عقیده دارند در صورتی که امکان اجرای بازی های ویدئویی پیچیده توسط هوش مصنوعی وجود داشته باشد، می توان برای حل مسائل و چالش های دشوار دنیای واقعی نظیر مدیریت زیرساخت حمل و نقل شهری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نیز از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آنها بهره برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone