🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35507.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

برنامه‌ای برای مسدودسازی تماس ویدیویی اینستاگرام وجود ندارد

شبکه اجتماعی اینستاگرام شب گذشته ویژگی تماس ویدویی را به مجموعه قابلیت‌هایش اضافه کرد تا یک قدم دیگر به پیام‌رسان شدن نزدیک‌تر شود. اما آیا باید انتظار مسدود شدن این ویژگی را در ایران داشته ...

شبکه اجتماعی اینستاگرام شب گذشته ویژگی تماس ویدویی را به مجموعه قابلیت‌هایش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - اضافه کرد تا یک قدم دیگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - به پیام‌رسان شدن نزدیک‌تر شود. اما آیا باید انتظار مسدود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - شدن این ویژگی را در ایران داشته باشیم؟

در فروردین ۹۶، زمانی که تلگرام قابلیت تماس صوتی را اضافه کرد، به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت ویژگی تماس صوتی در ایران مسدود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - شد. همین تجربه این سوال را به وجود می‌آورد که آیا اکنون باید شاهد مسدود شدن تماس ویدیویی اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - باشیم؟ «حسین فلاح جوشقانی»، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات در گفتگو با دیجیاتو اشاره می‌کند هنوز درخواستی در این رابطه مطرح نشده و خود سازمان هم هیچ برنامه‌ای برای اینکار ندارد:

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان

«سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هیچ برنامه‌ای برای مسدودسازی این قابلیت ندارد و تا کنون هم مواردی که مسدود شده‌اند با تصمیم ما نبوده است. برای مثال تلگرام با حکم قضایی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - فیلتر شد و ما در این رابطه تصمیم‌گیری نمی‌کنیم.»

اینستاگرام تنها شبکه اجتماعی پرطرفدار در سطح جهانی است که در ایران بدون فیلتر باقی مانده. بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا)، در نیمه فروردین - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - سال جاری ۱۷.۷ درصد از افراد بالای ۱۸ سال کشور از اینستاگرام استفاده می­‌کردند و در پایان خرداد ماه این رقم به ۳۲.۲ درصد رسیده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان
وب‌سایت «Statista» تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام را ۲۴ میلیون برآورد کرده بود؛ رقمی بیشتر از کاربران ژاپنی و انگلیسی.

اکنون صرفاً می‌توان امیدوار بود تا «مراجع تصمیم‌گیرنده»، دیدگاه مشابهی با نظر رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی داشته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - باشند و دسترسی به تنها شبکه اجتماعی پرطرفدار و باقی مانده در ایران، برای کاربران باقی بماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رسابانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ آیا دور و بر سردشت خوانسار خدمات دارید
پاسخ: بله در سردشت شهر خوانسار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone