🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35500.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی کوالکام از چیپست اسنپدراگون Wear 2500 برای ساعت های هوشمند

نزدیک به دو سال از معرفی آخرین چیپست کوالکام برای ساعت های هوشمند می گذرد و حالا این کمپانی از چیپی رونمایی کرده که بیشتر با تمرکز بر نیازهای کودکان طراحی شده است. چیپ جدید اسنپدراگون ...

نزدیک به دو - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - سال از معرفی آخرین چیپست کوالکام برای ساعت های هوشمند می گذرد و حالا این کمپانی از چیپی رونمایی کرده که بیشتر با تمرکز بر نیازهای کودکان طراحی شده است.

چیپ جدید اسنپدراگون Wear 2500 نام دارد و «پانکاج کدیا»، مدیر بخش پوشیدنی های کوالکام هدف از توسعه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - آن را تداوم یادگیری و اتصال کودکان به گجت هایی می داند که ممکن است در مدرسه در دسترس آنها قرار نداشته باشد:

کودکانی که با الکسا بزرگ شده اند به استفاده از آن در مدرسه نیز علاقه دارند. با استفاده از این دستیار هوشمند یافتن پاسخ سوال هایی نظیر پایتخت آمریکا گذاشت یا ۳۵ رئیس جمهور کشور چه نام دارد و موارد دیگری مثل فراگرفتن زبان های خارجی بسیار ساده خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندراناسنپدراگون Wear 2500 حدود یک سوم از نمونه های قبلی کوچکتر بوده و از نظر مصرف انرژی بهینه تر است. این چیپ از اتصال LTE، دوربین ۵ مگاپیکسلی، ردیابی مکان و سنسورهای بسیار دیگری پشتیبانی می کند.

از آنجا که این چیپ برای کودکان طراحی شده انتظار می رود که از دیگر چیپ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - های سری وی یر ضعیف تر باشد اما کدیا این مساله را - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - توضیح نداده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - که چرا نمی توان از اسنپدراگون Wear 2500 به عنوان چیپی برای ساعت های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - هوشمند معمولی بهره برد:

من یک تسلا و یک پورشه دارم که هر دو مرا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - از نقطه A به B می رسانند، با این حال هریک از آنها برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند.

اسنپدراگون Wear 2500 از پلتفرم ساعت هوشمند گوگل، Wear OS پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - نمی کند اما با نسخه خاصی از اندروید که کوالکام برای ساعت های کودکان طراحی کرده، سازگاری دارد. این نسخه Android for Kids نام داشته و به جای ارائه مارکت اپ به صورت پیش فرض با برنامه ها - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - و بازی های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - مناسب کودکان ارائه می شود.

کوالکام از همین حالا Wear - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - 2500 را در اختیار شرکای سخت افزاری از جمله هواوی قرار داده و احتمالا در آینده نزدیک شاهد عرضه گجت های مجهز به آن خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یگانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام جسارتا نمایندگی شما سمت فیروزآباد فریدون کنار تعمیرات مایکروفر فوما FU-1881 داره؟
پاسخ: بله در فیروزآباد شهر فریدون کنار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone