🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35519.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک ساخت پهپادهای پروژه آکیلا را به شرکایش واگذار کرد

صبح امروز فیسبوک اعلام کرد که دیگر برنامه سابق خود برای توسعه و ساخت پهپادهای پراتفاعی که قرار بود در چهارچوب پروژه آکیلا (که چهار سال پیش آغاز شد) اینترنت رایگان را در اختیار مناطق ...

صبح امروز فیسبوک اعلام کرد که دیگر برنامه سابق خود برای توسعه و ساخت پهپادهای پراتفاعی که قرار بود در چهارچوب پروژه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آکیلا (که چهار سال پیش آغاز شد) اینترنت رایگان را در اختیار مناطق دور افتاده دنیا قرار دهد، دنبال نمی کند.

پروژه آکیلا در ابتدای امر گامی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جسورانه از سوی فیسبوک به نظر می آمد که بنا داشت ارتباط LTE را از طریق پهپادهای غول پیکری که از انرژی خورشید تغذیه می کنند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و ساعت های طولانی در آسمان به پرواز در می آیند، به مناطق دور افتاده دنیا برساند. به بیان دیگر پروژه آکیلا یکی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از چندین طرحی بود که در کنار Internet.org و بسیاری موارد دیگر از سوی فیسبوک کلید زده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شد تا در راستای پیشرفت و توسعه جهانی به خدمت گرفته شود و ساکنان نواحی دور افتاده دنیا را به فضای آنلاین بیاورد تا بلکه آنها هم کاربر فیسبوک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شوند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

البته باید اشاره کنیم که فیسبوک گرچه پروژه آکیلا را ترک کرده اما طبق اعلام - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سخنگوی این شرکت همکاری اش با دیگر شرکای تجاری آن برای ارائه خدمات اینترنتی از این دست همچنان ادامه می یابد.

تا به امروز دو نمونه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اولیه از پهپادهای فیسبوک در قالب پروژه آکیلا پرواز آزمایشی انجام داده اند که اولین پرواز آن در سال ۲۰۱۶ انجام شد. در این آزمایش پهپاد فیسبوک حین فرود دچار سانحه شد و خسارت های جدی به آن وارد گردید. حالا فیسبوک اعلام کرده که به جای ساخت این پهپادها در نظر دارد روی توسعه سیستم های اینترنتی جدیدی با شرکایش همکاری کند که در ارتفاعات مستقر خواهند شد و همزمان تلاش برای وضع قوانین از سوی دولت برای فعالیت این سیستم ها را هم در اولویت برنامه هایش قرار می دهد.

به گفته Yael Maguire از مدیران مهندسی فیسبوک که این گزارش را تحت عنوان «ارتباط در ارتفاع بالا: فصل بعدی» منتشر کرده:

ما همزمان با تلاش هایمان برای عملیاتی سازی این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - طرح شاهد سرمایه گذاری شرکت های مطرح عرصه هوا و فضا روی این تکنولوژی ها (در زمینه طراحی و ساخت هواپیماهای پیشرفته) بودیم. با در نظر داشتن این پیشرفت ها ما تصمیم گرفتیم که دیگر در زمینه طراحی و ساخت پهپادها فعالیتی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نکنیم و تاسیسات خود در Bridgwater انگلستان را تعطیل کنیم.

در آبان ماه سال گذشته نیز فیسبوک اعلام کرد که همکاری تازه ای با ایرباس را آغاز کرده و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در نظر دارد نسخه های بهتری از ایستگاه های پلتفرم پراتفاع موسوم به HAPS را با همکاری آن طراحی کند. این سیستم ها قابلیت یکپارچه سازی با هواپیماها را دارند و میتوان از آنها برای انتقال سیگنال های اینترنت پرسرعت به زمین استفاده کرد. به گفته Maguire فیسبوک همکاری فعالی با تعدادی از هیئت های مشاوره هوایی و کمیته های قانونگذاری در آمریکا و سطح بین الملل دارد و تمام تلاشش را برای اجرایی شدن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این طرح ها به خدمت گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone