🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35499.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گوشی گلکسی On بعدی سامسونگ با نمایشگر بی کران در راه است

بنا بر گمانه زنی های اخیر، سامسونگ گوشی گلکسی On جدیدی را در اولین هفته ماه جولای (اواخر تیر ماه) معرفی خواهد کرد؛ موبایلی که احتمالاً از نمایشکر بی کران بهره خواهد برد. سامسونگ با گوشی ...

بنا بر گمانه زنی های اخیر، سامسونگ گوشی گلکسی On جدیدی را در اولین هفته ماه جولای (اواخر تیر ماه) معرفی خواهد کرد؛ موبایلی که احتمالاً از نمایشکر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بی کران بهره خواهد برد.

سامسونگ با گوشی های گلکسی A6 و نسخه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پلاس آن به همراه گلکسی J6 و J8 نمایشگرهای بیکران - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را به مرور به گوشی های میان رده افزود و اکنون بنا بر گزارش وبسایت اکونومیک تایمز به نظر می رسد این نمایشگرهای به سری گلکسی On نیز راه خود را باز خواهد کرد.

بنا بر ادعای منبعی ناشناس این گوشی از نمایشگر بی نهایت سوپر امولد بی کران بهره خواهد برد و به چیپست اگزینوس مجهز خواهد شد. رم در نظر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گرفته شده برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این گوشی قرار است 4 گیگابایت باشد، در حالی که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حافظه داخلی آن 64 گیگابایت خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
نسخه 2018 سری گلکسی A6

این گزارش همچنین گمانه زنی کرده که گوشی گلکسی On جدید سامسونگ تنها به صورت آنلاین (احتمالاً در بازار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هندوستان) به فروش خواهد رفت تا به این ترتیب بتواند به گونه بهتری با برندهای چینی که گوشی های خود را به این طریق به فورش می رسانند رقابت کند.

شیائومی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از برندهای چینی است که در حال حاضر با 30.3 درصد از سهم بازار هند، رتبه اول در این کشور را به خود اختصاص داده. سامسونگ اکنون سهمی 25.1 درصدی را در اختیار دارد. اوپو، دیگر برند چینی نیز سهمی 7.4 درصدی را در اختیار دارد.

سامسونگ همچنین می تواند به واسطه فروش آنلاین گلگسی On جدید، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هزینه های خود را کاهش داده  و به دنبال آن قیمت گوشی را کاهش دهد. بنا بر گزارش ها، این کمپانی کره ای قصد دارد پیش از رونمایی از این گوشی کمپینی دیجیتال - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را راه بیندازد تا به این ترتیب توجهات را به خود جلب کند. با این حال سامسونگ در رقابت با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شیائومی در این حوزه، نبرد سختی را در پیش خواهد داشت.

تصویر ابتدای مطلب مربوط به نسخه 2018 گوشی گلکسی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - J6 است.

 

تماشا کنید: سامسونگ کیفیت نمایشگر گلکسی J6 را به رخ می کشد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone