🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35514.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

موبایل شیائومی می مکس 3 و مدل پرو آن احتمالاً تا آخر هفته معرفی شوند

در حالی که از پیش می دانیم کمپانی شیائومی مشغول کار روی نسل سوم از موبایل های سری می مکس است و تصاویری از موبایل می مکس 3 نیز در وب سایت رگولاتوری چینی TENAA ...

در حالی که از پیش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می دانیم کمپانی شیائومی مشغول کار روی نسل سوم از موبایل های سری می مکس - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است و تصاویری از موبایل می مکس 3 نیز در وب سایت رگولاتوری چینی TENAA منتشر شده، خبرگزاری تک رادار از وجود صفحه ای حذف شده در وب سایت TENAA خبر داده که عرضه موبایل می مکس 3 پرو را فاش می کند. اطلاعات کَش این صفحه در حال حاضر در دسترس نیست اما گفته می شود که در لیست مشخصات، به چیپست اسنپدراگون 710، شش گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره شده بوده است.

بنابر شایعاتی که تا به امروز منتشر شده اند، مدل استاندارد می مکس 3 قرار است به 6 گیگابایت حفاظه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و چیپستی نامشخص با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز مجهز باشد؛ چیپستی که گمان می رود اسنپدراگون 636 کوالکام باشد. با توجه به این مشخصات، مدل می مکس 3 پرو از نظر عملکرد کلی، با بهبودهایی قابل توجه همراه خواهد بود. ضمناً نمایشگر 6.9 اینچی، باتری غول آسای 5400 میلی آمپر ساعتی و لنز دوربین IMX363 سونی از دیگر مشخصات دستگاه به حساب می آیند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همزمان با افشای خبر مربوط به می مکس 3 پرو، شیائومی با انتشار ویدیویی تازه، خبر از معرفی یک موبایل جدید در روز 28 ژوئن یا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هفتم خردادماه داده است. در این تیزر ویدیویی شاهد جعبه ای مرموز در یکی از فروشگاه های فیزیکی Mi Home هستیم و تاریخ موعود، در بخش پایانی به نمایش در می آید. هنوز مشخص نیست که این تیزر به چه دستگاهی تعلق دارد، اما بهترین حدسی که می - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توان زد، خانواده می مکس است 3 است.

البته باید خاطر نشان کرد که برخی منتظر عرضه سری می مکس 3 در ماه جولای هستند و شاید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تیزر اخیر صرفاً مربوط به مدل آبی رنگ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یکی دیگر از محصولات قبلی چینی ها - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - باشد. ناگفته نماند که شیائومی روز گذشته هم از موبایل ردمی 6 پرو و تبلت می پد 4 رونمایی کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone