🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35529.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نسخه اولیه ای از کارت گرافیک انویدیا با رم GDDR6 رویت شد

در حالی که هنوز مشخص نیست انویدیا در حال کار روی چه کارت گرافیکی به عنوان نسل بعدی است، تصویری از یک کارت گرافیک در حال تست منتشر شده است. تصویری که در پستی در ...

در حالی که هنوز مشخص نیست انویدیا در حال کار روی چه کارت گرافیکی به عنوان نسل بعدی است، تصویری از یک کارت گرافیک در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حال تست - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - منتشر شده است.

تصویری که در پستی در فروم ردیت منتشر و اندکی بعد حذف شد، اشاره به بُردی داشت که به نقل از وبسایت تک رادار به نظر می رسید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یک نمونه اولیه از کارت گرافیک بعدی انویدیا با رم GDDR6 باشد. گزارش شده حساب کاربری فردی که این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تصویر را منتشر کرده نیز حذف شده است.

شاید این مورد همانی باشد که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گیمرها به عنوان معماری کارت گرافیکی بعدی از سری جی فورس GTX انویدیا انتظار دارند. با این حال شاید هم شاهد برد کارتی مبتنی بر پردازشگرهای گرافیکی سری کوادرو یا تسلا بوده ایم که احتمالاً از رم های GDDR6 بهره می برند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان
برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.

در این تصویر واضح است که این برد کارت گرافیک یک نمونه اولیه با زیادی اجزا است؛ اجزایی که بر خلاف نمونه های نهایی، چندان فشرده در کنار یکدیگر قرار نگرفته اند. مسئله دیگری که در این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جا به چشم می خورد، این است که شاهد هیچ چیپ پردازشگر گرافیکی روی برد نیستیم.

آن طور که از روی ظاهر کارت به نظر می رسد، 12 ماژول رم GDDR6 ساخت میکرون به چشم می خورد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که مکان قرار گیری چیپ گرافیکی را احاطه کرده اند. بنا بر ادعای وبسایت WCCFtech خصوصیات کلیدی این کارت به این شرح است:

  • 12 گیگابایت رم از نوع GDDR6
  • رابط باس حافظه 384 بیت
  • سه درگاه اتصال 8 پین برق
  • یک درگاه نسل دوم اتصال NVLINK

به نظر می رسد شماره قطعه رم ها 8BA77 D9WCW باشد که بر اطلاعات برگه مشخصات کمپانی میکرون - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حافظه هایی 8 گیگابیتی با سرعت 14 گیگابایت در ثانیه هستند. بر اساس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تخمینی که توسط WCCFtech انجام شده، شاهد کارت گرافیک مورد بحث خروجی پهنای باند 672 گیگابایت در ثانیه دارد.

در نهایت باید گفت اطلاعاتی که می توان از این تصویر به دست آورد، در آن حدی نیست که بتوان با اطمینان گفت شاهد کارت گرافیک انویدیا جی فورس GTX 1180 هستیم یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone