🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35521.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی جدید ناسا هواپیما‌ها را کم صدا تر می‌کند

به تازگی ناسا ابزار‌های مخصوصی برای هواپیما‌ طراحی کرده که به سیستم چرخ فرود و بال‌ های آن اضافه می‌شود. بدین صورت تکنولوژی جدید ناسا  آلودگی صوتی فرآیند زمین نشستن را تا ۷۰ درصد کاهش ...

به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان - تازگی ناسا ابزار‌های مخصوصی برای هواپیما‌ طراحی کرده که به سیستم چرخ فرود و بال‌ های آن اضافه می‌شود. بدین صورت تکنولوژی جدید ناسا  آلودگی صوتی فرآیند زمین نشستن را تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد و هواپیما‌ها را کم صدا تر می‌کند.

این در حالی است که ناسا را به عنوان یک شرکت فعال در حوزه‌ی فناوری و تولیدات فضایی تصور می‌کنند و انتظار دارند این شرکت تجهیزاتی نظیر راکتور‌های هسته‌ی و سیستم‌های جهت یابی بر اساس اشعه‌ی اکس طراحی و تولید کند. با این وجود اداره کل ملی هوانوردی و فضا، فناوری‌هایی برای هواپیما‌ها نیز طراحی کرده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان - است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان

این آژانس، پرواز‌های آزمایشی با تجهیزات خود انجام داده است و طی آنها متوجه شده که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان - این تکنولوژی قادر است آلودگی صوتی پروسه‌ی زمین نشستن را تا ۷۰ درصد کاهش دهد. این مسئله موجب می‌شود که فرودگاه ها کم صدا تر از قبل شده و مناطق مسکونی اطراف آن نیز از شر سر و صدای این محل راحت شده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان - و خوشحالتر شوند.

دانشمندان ناسا این تجهیزات را روی یک جت گلف استریم ۳ به صورت آزمایشی تست کردند که نتیجه این آزمایشات موفقیت امیز بوده است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان

این تجهیزات شامل پساگیر‌های فرود توخالی می‌شوند که به هوا اجازه می‌دهند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان - که از آنها رد شود.

تکنولوژی جدید ناسا وسایل دیگری برای حفره‌های به خصوصی در نظر گرفته  تا آنها را پوشانده و صدای ایجاد شده را کاهش دهند. این حفره در واقع فضاهایی خالی هستند که در زمان باز شدن دریچه‌ی چرخ فرود ایجاد می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان

ناسا سعی کرده تا با طراحی انعطاف پذیر و بدون درز، از ایجاد فضای خالی ایجاد شده میان بال هواپیما و فلپ‌های تعبیه شده در آن جلوگیری کند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان - تا دیگر صدایی اضافی توسط این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرند زنجان استان زنجان - فضاها ایجاد نشوند.

ناسا قرار است از این تکنولوژی جدید در هواپیما‌های تبلیغاتی استفاده کند.

 

تماشا کنید: چین بزرگترین هواپیمای آبی خاکی جهان را به پرواز درآورد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone