🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35512.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

حضور ۳۰ شتابدهنده و سرمایه گذار در سالن الکام استارز

بیش از 30 صندوق سرمایه گذاری، شتابدهنده، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در سالن الکام استارز بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ حضور می یابند. ثبت نام علاقمندان به حضور در سالن‌های الکام ...

بیش از 30 صندوق سرمایه گذاری، شتابدهنده، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری نیز به عنوان تکمیل کننده چرخه زیست بوم استارتاپ ها در سالن الکام استارز ثبت نام - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - کردند و حضور خواهند داشت.

الکام استارز و الکام گیمز در چهار سالن اصلی ۸ و ۹ و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - ۱۰ و ۱۱ با مشارکت استارتاپ‌ها و تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای در چهار مدل غرفه حضور خواهند داشت. نوع اول غرفه اقتصادی، با مبلغ ٢۵٠ هزار تومان به منظور حمایت از افرادی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - که دارای ایده هستند و در مراحل ابتدایی راه اندازی استارتاپ قرار دارند؛ نوع دوم غرفه پایه، با مبلغ ٧۵٠ هزار تومان؛ نوع سوم غرفه اختصاصی 12 متری و نوع چهارم غرفه های بزرگ بالای 12 متر است که هزینه آن با تعرفه نمایشگاهی محاسبه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - می‌شود در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ حاضر خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیرپاشا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر آیا یه سوال داشتم امام خمینی خراسان هم اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در امام خمینی شهر خراسان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone