🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35528.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندرهایی 360 درجه ای از گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال

حساب کاربری @OnLeaks در شبکه اجتماعی توییتر که شهرت فراوانی به خاطر افشای زودهنگام اخبار تکنولوژی دارد اخیراً رندرهایی 360 درجه ای از دو موبایل گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 اکس ال منتشر ...

حساب کاربری @OnLeaks در شبکه اجتماعی توییتر که شهرت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فراوانی به خاطر افشای زودهنگام اخبار تکنولوژی دارد اخیراً رندرهایی 360 درجه ای از دو موبایل گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 اکس ال منتشر کرده که گفته می شود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - طراحی نهایی دو دستگاه را به نمایش در می آورند. در تصاویر جدید، شاهد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مشخصه هایی در طراحی دو دستگاه هستیم که با گزارش ها و شایعات پیشین سازگاری دارند؛ به عنوان مثال مدل اکس ال به بریدگی بالای نمایشگر و دوربین دوگانه سلفی مجهز شده است.

مدل بزرگ تر از خانواده موبایل های مورد انتظار گوگل نمایشگری با نسبت ابعاد 19:9 خواهد داشت اما مدل استاندارد پیکسل 3 (که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ظاهراً از بریدگی معروف نمایشگر نیز بی بهره است) همراه با نمایشگر 18:9 از را خواهد رسید. با نگاهی به رندرهای اخیر، به نظر می رسد که گوگل درباره استفاده از دوربین تکی اصلی در مدل استاندارد تجدید نظر نکرده و تمایلی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به استفاده از دوربین دوگانه نشان نمی دهد؛ البته - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این موضوع قبلاً باعث نشده بود که دیوایس های پیکسل از منظر قابلیت های تصویربرداری از رقبای خود جا بمانند.

به صورت کلی، طراحی مینیمال و جذاب موبایل های پیکسل با حداقل تغییرات در نسل سوم حفظ شده و از طرف دیگر، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - باید منتظر تجهیز دو دستگاه به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پورت USB C باشیم. ضمناً خبری از بازگشت شکوهمندانه جک 3.5 میلی متری هدفون هم نیست. اما - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یکی از معدود تغییرات، انتقال درگاه سیم کارت به لبه زیرین است که پیش از این در موبایل های پیکسل سابقه نداشته.

بنابر اطلاعات به دست آمده از سوی افشاکنندگان، پیکسل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 3 ابعادی معادل 145.6x68.2x7.9 میلی متر خواهد داشت و مدل پیکسل 3 اکس ال هم 158x76.6x7.9 میلی متر. در نهایت باید افزود که گوگل هنوز تاریخ رونمایی از موبایل های جدیدش را به صورت رسمی اعلام نکرده اما انتظار می رود که طی ماه سپتامبر یا اکتبر پیش رو شاهد معرفی اسمارت فون های خانواده پیکسل 3 باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone