🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12204.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: نسل جدید مک‌بوک پرو با نمایشگر Mini-LED پاییز معرفی می‌شود

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره نسل جدید مک‌بوک پرو اپل با نمایشگر ۱۴ و ۱۶ اینچی هستیم، اما هنوز کوپرتینویی‌ها از آن‌ها رونمایی نکرده‌اند. حالا طبق گزارش جدید بلومبرگ، باید منتظر معرفی آن‌ها ...

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره نسل جدید مک‌بوک پرو اپل با نمایشگر ۱۴ و ۱۶ اینچی هستیم، اما هنوز کوپرتینویی‌ها - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی - از آن‌ها رونمایی نکرده‌اند. حالا طبق گزارش جدید بلومبرگ، باید منتظر معرفی آن‌ها در فصل پاییز پیش رو باشیم.

در گزارش جدید بلومبرگ، «مارک گرومن» به این موضوع اشاره کرده که تولید انبوه لپ‌تاپ‌های جدید اپل در فصل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی - سوم ۲۰۲۱ شروع می‌شود و انتظار می‌رود در بین ماه‌های سپتامبر تا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی - نوامبر یا همان پاییز معرفی شوند. سال گذشته میلادی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی - شاهد معرفی مک‌بوک ایر، مک‌بوک پرو - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی - و مک مینی M1 در ماه نوامبر بودیم.

به گفته گرومن، اپل در ابتدا به دنبال عرضه زودتر این محصولات بود، اما مشکلات مربوط به تولید نمایشگر Mini-LED باعث شده این کمپانی ماه‌های پایانی ۲۰۲۱ را برای معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو انتخاب کند. کوپرتینویی‌ها در تامین نمایشگر Mini-LED آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی M1 هم دچار مشکل شده بودند.

انتظار می‌رود مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید به لطف طراحی متفاوت و قابلیت‌های متنوع مورد استقبال زیادی قرار بگیرند، بنابراین اپل برای اینکه بتواند پاسخگوی تمام تقاضاها باشد، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی - باید آن‌ها را به اندازه کافی تولید و انبار کند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی

نسل جدید مک‌بوک پرو از طراحی تازه‌ای با لبه‌های تخت و حاشیه کم نمایشگر بهره می‌برد. همچنین باید منتظر پورت‌های بیشتری به همراه پنل Mini-LED در این محصولات باشیم. احتمالا مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی به پورت HDMI، مگ‌سیف و درگاه کارت حافظه با سرعت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی - فوق‌العاده بالا مجهز می‌شوند. این محصولات همچنین از وبکم 1080p بهره - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی - می‌برند.

در حالی که اخیرا نسل جدید مک‌بوک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی - پرو ۱۶ اینچی در اپلیکیشن اپل استور آلمان با چیپ M1 رویت شده، کوپرتینویی‌ها این محصول و برادرش را به نسل جدید این چیپ مجهز می‌کنند. انتظار می‌رود این تراشه M1X نام داشته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر محلات استان مرکزی - باشد و از ۱۰ هسته پردازشی بهره ببرد. علاوه بر این، باید منتظر پشتیبانی آن از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم باشیم.

احتمالا اپل در نیمه اول سال آینده میلادی از مک‌بوک ایر جدید با طراحی متفاوت و همچنین چیپ M2 رونمایی خواهد کرد. کاربران می‌توانند این لپ‌تاپ سبک را در رنگ‌های متنوع سفارش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone