🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12208.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

افزایش تعداد مدل گوشی‌هایی که وارداتشان ممنوع است؛ ممنوعیت‌های بیشتری در راهند؟

در پی ممنوعیت واردات بعضی مدل‌های گوشی به کشور، از جمله تعدادی از دیوایس‌های محبوب شیائومی، فهرست ممنوعیت واردات گوشی به‌روزرسانی شد و تعداد گوشی‌های آن افزایش یافت. در فهرست جدید اعلام شده نام برخی ...

در پی ممنوعیت واردات بعضی مدل‌های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - گوشی به کشور، از جمله تعدادی از دیوایس‌های محبوب شیائومی، فهرست ممنوعیت واردات گوشی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - به‌روزرسانی شد و تعداد گوشی‌های آن افزایش یافت. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - در فهرست جدید اعلام شده نام برخی مدل‌ها از برندهای دوجی، آلکاتل و اوپو - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - به چشم می‌خورد.

ماجرای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - ممنوعیت واردات بعضی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - برندهای گوشی موبایل به کشور از هفته گذشته آغاز شد. رگولاتوری به دلیل عدم اتصال بعضی از این مدل‌ها به شماره‌های اضطراری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - کشور، فهرستی منتشر کرده و واردات تعدادی از این گوشی‌ها را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - ممنوع اعلام کرد که این موضوع با واکنش انجمن واردکنندگان موبایل مواجه شد.

در همین راستا انجمن واردکنندگان با ارسال نامه‌ای به رگولاتوری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - ضمن انتقاد از این رویکرد، تأکید کرد که که ممنوعیت واردات - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - این کالاها باعث ایجاد التهاب در بازار و نارضایتی مصرف‌کنندگان و فعالین صنفی خواهد شد چرا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - که این گوشی‌ها سهمی ۳۰ درصدی از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - بازار دارند. بنابراین در این نامه چند پیشنهاد به جای ممنوعیت واردات این مدل‌ها را به رگولاتوری ارائه داد و خواستار همکاری آنها برای حل این مشکل شد.

با این وجود، به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - که هنوز نامه انجمن واردکنندگان به نتیجه نرسیده چرا که به فهرست قبلی ممنوعیت واردات چند مدل گوشی جدید نیز اضافه شده است. فهرست به‌روز شده به شرح زیر است:

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان

در فهرست جدید، ردیف گوشی‌های شیائومی گسترش پیدا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - کرده ضمن این که برندهای آلکاتل، دوجی و اوپو نیز به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - فهرست سیاه رگولاتوری اضافه شده‌اند. شنیده‌های دیجیاتو از این حکایت دارند که این فهرست در روزهای آینده باز هم گسترش پیدا کرده و برندها و مدل‌های گوشی بیشتری به آن اضافه خواهند شد.

آن طور که به نظر می‌رسد و در نامه خود انجمن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - واردکنندگان هم به آن اشاره شده، نیروی انتظامی و ستاد مدیریت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - بحران کشور باعث ممنوعیت واردات این کالاها شده‌اند چرا که نمی‌توان با این گوشی‌ها به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - شکل مستقیم و یا بدون سیم‌کارت با شماره‌های اضطراری تماس گرفت.

اما از سوی دیگر ماجرا، انجمن واردکنندگان در نامه خود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - به رگولاتوری تأکید کرده که بسیاری از کالاهایی که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - در حال حاضر وارداتشان ممنوع اعلام شده در سفارش‌هایی ثبت شده قرار دارند و در راه ورود به کشور هستند و این موضوع می‌تواند به واردکنندگان آسیب - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - جدی مالی وارد کرده و بازار را به هم بریزد.

همچنین به گفته کارشناسان بازار موبایل، ارز تخصیص داده شده سال 1400 برای واردات موبایل نسبت به سال گذشته با کاهش قابل ملاحظه‌ای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - مواجه بوده است، به همین خاطر واردات گوشی‌های ارزان‌قیمت مثل شیائومی و ریلمی که طرفدار بیشتری هم دارند، می‌تواند در شرایط سخت اقتصادی کنونی کمک حال مردم باشد.

با این وجود تا لحظه نگارش این خبر، ممنوعیت‌های واردات همچنان پابرجاست که باید منتظر ماند و دید که شرایط در ادامه کار به چه صورت پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone