🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12207.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: تعرفه‌گذاری اینترنت داخلی و خارجی با مصوبه شورای فضای مجازی انجام شده است

وزیر ارتباطات امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تعرفه‌گذاری اینترنت داخلی و خارجی، با مصوبه شورای فضای مجازی انجام شده است. همچنین خدمات داخلی شبکه ملی اطلاعات باید بر خدمات خارجی ...

وزیر ارتباطات امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تعرفه‌گذاری اینترنت داخلی و خارجی، با مصوبه شورای فضای مجازی انجام شده است. همچنین خدمات داخلی شبکه ملی اطلاعات - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم - باید بر خدمات خارجی مزیت رقابتی داشته باشند.

«محمدجواد آذری جهرمی» در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس درباره نحوه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم - تعرفه‌گذاری اینترنت داخلی و خارجی گفت: «براساس سیاست‌گذاری شورای عالی فضای مجازی، کمیسیون تنظیم مقررات در دولت یازدهم مصوب کرد که اپراتورهای مخابراتی موظفند اقداماتشان را برای این‌که محاسبات ترافیکی داخلی و بیرونی مجزا انجام شود به عمل بیاورند. بر همین اساس سیاست‌گذاری و اعلام نرخ ترافیک داخلی باید حداقل نصف قیمت بین‌الملل در نظر گرفته شود.»

جهرمی درباره حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی با اعمال تعرفه‌های کمتر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم - نیز گفت: «در ابتدای سال ۱۳۹۶ برخی اپراتورها با استناد به این مصوبه، بسته‌های اختصاصی برای قیمت ارزان‌تر پیام‌رسان‌های خارجی ارائه کردند که این باعث تذکر جدی دادستان کل کشور و جمع‌آوری تبلیغات آنها شد و به ما هم یادآوری شد که سیاست شورای عالی فضای مجازی حمایت از پیام‌رسان داخلی است. این موضوع در سند طرح کلان معماری شبکه ملی اطلاعات هم تصریح شده است.»

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم

آذری جهرمی یادآوری کرد: «در تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ هم مجلس شورای اسلامی مزیت رقابتی برای پیام‌رسان‌های داخلی را مورد تأکید قرار داد. در اولین جلسه‌ای که من در مجلس برای هماهنگی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم - خدمت نمایندگان آمدیم رئیس مجلس هم نکاتی را گفت.»

او پس از پخش سخنان محمدباقر قالیباف درباره - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم - حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، ادامه داد: «جمع‌بندی مجلس انقلابی این بود که با تعرفه‌گذاری از پیام‌رسان داخلی حمایت شود. در طرح جدید نمایندگان برای مدیریت فضای مجازی هم خدمات داخلی به تفصیل تعریف شده و حمایت از خدمات داخلی مورد تأکید قرار گرفته است. بنابر همه این قوانین و مقررات اگر حتی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم - سرورهای خارجی هم در کشور مستقر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم - شوند شامل ترافیک نیم بها نخواهند شد.»

جهرمی با بیان این‌که هزینه اضافی در این زمینه از مردم دریافت نشده تأکید کرد که در مواردی مثل ارزش افزوده و ستاره مربع، ما محکم ایستادیم و تا آنجا که به ما مربوط بود تا ریال آخر پولش را به مردم بازگرداندیم.

شایان ذکر است که نمایندگان مجلس جهرمی را درباره علت عدم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم - شفاف‌سازی درباره قرارداد ایران با تلگرام و اینکه چرا با وجود CDN های این پیام‌رسان در کشور، برای آن پیش از فیلترینگ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم - ترافیک بین‌المللی حساب می‌شده مورد سوال قرار دادند و وزیر ارتباطات در این رابطه توضیحاتی ارائه داد که مورد قبول نمایندگان واقع نشد.

حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی سال‌هاست در کشورمان موضوعی جنجالی بوده و تلاش‌های زیادی از سوی حاکمیت برای جایگزینی آن‌ها با پیام‌رسان‌هایی همچون تلگرام و واتس اپ انجام گرفته است که همگی موفقیت‌آمیز نبوده‌اند. در همین رابطه پیام‌رسان بیسفون بعد از 8 سال فعالیت، به دلیل عدم استقبال - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سلفچگان استان قم - کاربران تعطیل شد و مالکیت پیام‌رسان سروش‌پلاس نیز به دلیلی مشابه به مزایده گذاشته شد.  همچنین پیام‌رسان آی‌گپ نیز اخیرا به خاطر ناکارآمدی در راه‌اندازی نیازهای دانشجویان دانشگاه آزاد، مورد انتقاد شدید کاربران آن قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone