🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24555.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای آیفون 9؛ پنل پشتی شیشه ای و فریم درخشنده

«OnLeaks» از افشاگران باسابقه دنیای فناوری، رندرهایی از آیفون SE 2 منتشر کرده است که شمایل این گوشی را بهتر نشان می دهد. گزارشات حاکی از آنند که جانشین آیفون SE به احتمال فراوان آیفون ...

«OnLeaks» از افشاگران باسابقه دنیای فناوری، رندرهایی از آیفون SE 2 منتشر کرده است که شمایل این گوشی را بهتر نشان می دهد. گزارشات حاکی از آنند که جانشین آیفون SE به احتمال فراوان آیفون 9 نام خواهد گرفت.

آیفون SE 2 یا آیفون 9 از نمایشگر 4.7 اینچی با حاشیه زیاد در لبه بالایی و پایینی و همچنین سنسور تاچ آیدی برخوردار است. پنل شیشه ای پشتی همانند آیفون 11 مات است. در همین قسمت دوربین اصلی، فلاش LED و همچنین لوگوی اپل که در وسط پنل قرار گرفته، به چشم می خورند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان

طول و عرض و ارتفاع آیفون 9 به ترتیب برابر با 138.5 و 67.4 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - و 7.8 میلیمتر است که آن را کمی (0.5 میلیمتر) ضخیم تر از آیفون 8 می کند. پیش بینی می شود این گوشی از چیپست A13 بایونیک و 3 گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد.

شایعه شده آیفون 9 از آنتن جدید پلیمر کریستال مایع (LCP) نیز بهره می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - برد که به بهبود آنتن دهی منجر خواهد شد. البته شارژ این گوشی همچنان از طریق پورت لایتنینگ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - صورت می گیرد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان

صحبت در مورد زمان عرضه آیفون 9 زود است. شایعه ای که قبلاً منتشر شده از شروع روند تولید این گوشی از ماه آینده میلادی (فوریه) و عرضه آن به بازار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - از ماه بعد یعنی مارس و همزمان با مدل های 11 و 12.9 اینچی آیپد پرو حکایت می کند.

پیش بینی می شود - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - مدل 64 گیگابایتی آیفون 9 به قیمت 399 دلار به بازار عرضه شود. این گوشی در ظرفیت 128 گیگابایتی و در رنگ های خاکستری، نقره ای و قرمز نیز موجود خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone