🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24565.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ام اس آی Creator 17 معرفی شد؛ اولین لپ تاپ دنیا با نمایشگر mini LED

شرکت MSI در جریان نمایشگاه CES 2020 از لپ تاپ Creator 17 رونمایی کرد که نخستین لپ تاپ جهان با نمایشگر mini LED محسوب می شود. فناوری mini LED برای ارائه محتوای HDR ایده آل ...

شرکت MSI - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - در جریان نمایشگاه CES 2020 از لپ تاپ Creator 17 رونمایی کرد که نخستین لپ تاپ جهان با نمایشگر mini LED محسوب می شود.

فناوری mini LED برای ارائه محتوای HDR ایده آل است چون کنتراست فوق العاده ای را بین بخش های روشن و تاریک تصویر ایجاد می کند. به گفته MSI نمایشگر 4K لپ تاپ Creator 17 از 240 محدوده تنظیم روشنایی برخوردار است که در ابعاد 17 اینچ رقم خوبی محسوب می شود. برای مقایسه می توان به نمایشگر 6000 دلاری و 32 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - اینچی اپل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - پرو دیسپلی XDR اشاره کرد که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - 576 محدوده تنظیم روشنایی دارد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان

نمایشگر 17 اینچی لپ تاپ MSI Creator 17 فضای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - رنگی عریض DCI-P3 را به طور کامل پوشش می دهد و حداکثر روشنایی آن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - به رقم خیره کننده 1000 نیت می رسد، یعنی با استاندارد HDR1000 سازگار است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان

نمایشگرهای mini LED از LED - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - های بسیار کوچک به عنوان بک لایت استفاده می کنند و دقت بسیار بیشتری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - را برای روشن کردن بخش های مختلف پنل LCD به ارمغان می آورند. در این نمایشگرها معمولاً از LED هایی با اندازه کوچکتر از 2 میلیمتر استفاده می شود.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان

البته این فناوری تفاوت آشکاری با microLED های سامسونگ دارد. در نمایشگرهای mini LED همان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - پنل LCD با بک لایت LED - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - را داریم که عملکرد بسیار بهتری را نسبت به بک لایت سرتاسری ارائه می دهند. در مقابل، نمایشگرهای microLED بیشتر شبیه صفحه های OLED هستند، یعنی LEDهای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - ریز به طور مجزا روشن و خاموش می شوند. فناوری microLED مشکلات OLED نظیر محدودیت حداکثر روشنایی یا باقی ماندن اثر تصویر روی صفحه را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - هم ندارد.

شرکت MSI هنوز اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات سخت افزاری لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گلستان استان گلستان - Creator 17 ارائه نکرده اما انتظار می رود همانند سری Creator P65 (بررسی دیجیاتو) شاهد به کار گیری جدیدترین سخت افزارها در آن باشیم. قیمت و زمان عرضه این محصول نیز هنوز مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone