🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24575.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

لنوو تینک بوک پلاس معرفی شد؛ ترکیب لپ تاپ و کتابخوان

تصور کنید لپتاپی دارید که به یک نمایشگر با جوهر الکترونیکی (E Ink) مجهز شده و با دوام باتری بی نهایت می توانید از آن استفاده کنید و حتی در زیر نور خورشید هم مشکلی ...

تصور کنید لپتاپی دارید که به یک نمایشگر با جوهر الکترونیکی (E Ink) مجهز شده و با دوام باتری بی نهایت می توانید از آن استفاده کنید و حتی در زیر نور خورشید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - هم مشکلی در مشاهده نمایشگر نداشته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - باشید. لنوو تینک بوک پلاس شاید دقیقاً چنین محصولی نباشد اما - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - احتمالاً نزدیکترین محصول به چنین تصوری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - است.

تینک بوک پلاس به نمایشگر 10.8 اینچی با جوهر الکترونیکی مجهز شده که روی درب پشتی لپتاپ نصب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - شده است. لنوو پیش‌بینی می کند که کاربران در زمان بین جلسات، از این نمایشگر استفاده خواهند کرد. به عنوان مثال نمایشگر سیاه و سفید با جوهر الکترونیکی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - می تواند رویدادهای تقویم یا اطلاعات آب و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - هوا را نشان دهد؛ مواردی که چک کردنشان از پشت لپتاپ ساده تر از استفاده از موبایل داخل جیبتان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران

تینک بوک پلاس همچنین به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - یک قلم مجهز شده تا امکان یاداشت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - برداری روی نمایشگر پشتی آن را داشته باشید. علاوه بر این یادداشت ها به سادگی با مایکروسافت وان نوت سینک می شوند. به طور معمول نمایشگرهای با جوهر الکترونیکی سرعت پاسخ دهی بسیار پایینی دارند اما به گفته خبرنگار ورج، این نمایشگر در تینک بوک پلاس پاسخدهی خوبی دارد. از مهمترین قابلیت های لپتاپ این است که به طور پیش فرض با نسخه ویندوز اپلیکیشن کیندل آمازون همراه شده تا بتوانید کتاب های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - خود را به راحتی مطالعه کنید.

اما به مشخصات سخت افزاری دیگر تینک بوک پلاس بپردازیم. نمایشگر اصلی لپتاپ ابعاد 13.3 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - اینچی با رزولشن 1080p دارد و به پنل IPS مجهز شده است. پردازنده نسل دهم Core i7 اینتل به لپتاپ نیرو می دهد که با 8 یا 16 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - رم و 256 یا 512 گیگابایت SSD همراه شده است. درگاه های این لپتاپ شامل یک پورت USB-C Gen 2، یک USB فول سایز و یک HDMI است. روی کلید پاور هم یک حسگر اثر انگشت به چشم می - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران - خورد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پل سفید استان مازندران

تینک بوک پلاس از ماه مارس سال جاری میلادی (اسفند سال جاری تا فروردین 99) با قیمت پایه 1199 دلار روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone