🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24552.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی XCover پرو معرفی شد؛ گوشی مستحکم سامسونگ با باتری قابل تعویض

سامسونگ در سکوت خبری عضو جدیدی به سری گوشی های مستحکم خود اضافه کرد. گلکسی XCover پرو، جدیدترین عضو این خانواده بوده و جانشین مدل XCover 4 می شود که سال 96 روانه بازار شده ...

سامسونگ در سکوت خبری عضو جدیدی به سری گوشی های مستحکم خود اضافه کرد. گلکسی XCover پرو، جدیدترین عضو این خانواده بوده و جانشین مدل XCover 4 می شود که سال 96 روانه بازار شده بود.

برخلاف دیگر اعضای سری XCover، گلکسی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران - XCover پرو ار طراحی مدرن تری برخوردار بوده و از نمایشگر 6.3 اینچی LCD با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر 20 به 9 بهره می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران - برد که با دستان خیس و دستکش نیز می توان با آن کار کرد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران

گلکسی XCover پرو از چیپست هشت هسته ای اگزینوس 9611، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می برد. باتری ظرفیتی معادل با 4050 میلی آمپر ساعت داشته و از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی مورد بحث از دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی با لنز عریض و سنسور - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران - 8 مگاپیکسلی فوق عریض می شود. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران - در پنل جلویی نیز حفره نمایشگر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران - پذیرای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه گلکسی XCover پرو می توان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران - باتری قابل تعویض، درگاه USB-C، گواهی IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810 اشاره کرد. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران - این گوشی دو دکمه قابل برنامه ریزی دارد که به کاربر اجازه می دهد از طریق فرامین صوتی چراغ قوه گوشی را روشن کرده یا پیامک ارسال کند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران

دکمه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران - های ولوم و پاور که نقش حسگر اثر انگشت را نیز بازی می کند، به شکل جداگانه قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نور استان مازندران - اند و پلتفرم امنیتی Knox سامسونگ نیز وظیفه تأمین امنیت گوشی را بر عهده دارد.

گلکسی XCover پرو با سیستم عامل اندروید 9 با امکان آپدیت به اندروید 10 از ماه آینده میلادی و با قیمت 556 دلار در اروپا به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لئا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب اطراف تمیشان نور تعمیر مایکروفر ناسیونال هم دارید
پاسخ: بله در تمیشان شهر نور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone