🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24541.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی دیزل از ساعت هوشمند Fadelite؛ اسنپدراگون ویر 3100 و رم 512 مگابایتی

شرکت دیزل (Diesel) که از زیرمجموعه های کمپانی فسیل (Fossil) محسوب می شود، از ساعت هوشمند جدید خود با نام Diesel On Fadelite رونمایی کرد. ساعت هوشمند Diesel On Fadelite در چهار مدل قرمز، آبی، ...

شرکت دیزل (Diesel) که از زیرمجموعه های کمپانی فسیل (Fossil) محسوب می شود، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کمیجان استان مرکزی - از ساعت هوشمند جدید خود با نام Diesel On Fadelite - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کمیجان استان مرکزی - رونمایی کرد.

ساعت هوشمند Diesel On Fadelite در چهار مدل قرمز، آبی، مشکی و شفاف و با چهار درجه مختلف از شفافیت در قاب و بند قابل خریداری است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کمیجان استان مرکزی

ساعت هوشمند Diesel On Fadelite قاب 43 میلیمتری داشته و از چیپست آپگرید شده اسنپدراگون ویر 3100 و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره مند است. متاسفانه حافظه رم آن تنها 512 مگابایت است که نصف برخی از رقباست.

از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به GPS داخلی، سنسور ضربان قلب، NFC و عقربه جهانی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کمیجان استان مرکزی - از نو طراحی شده اشاره کرد که نمایش دو منطقه زمانی اضافه را امکان پذیر می کند.

ساعت هوشمند Diesel On Fadelite از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کمیجان استان مرکزی - سایت رسمی سازنده و خرده فروشی های دیگر از ماه مارس سال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کمیجان استان مرکزی - جاری میلادی و با قیمت 275 دلار قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امینه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر دل انگیز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا شما طرفای روستای خمارباغی کمیجان تعمیرات دارید
پاسخ: بله در روستای خمارباغی شهر کمیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone