🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24540.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Wacom از مقرون به صرفه ترین تبلت خود رونمایی کرد

کمپانی Wacom در نمایشگاه CES از مقرون به صرفه ترین تبلت خود به نام Wacom One رونمایی کرد. این تبلت 13 اینچی قلم دار علاوه بر پشتیبانی از دیوایس های اندرویدی، با macOS و ویندوز ...

کمپانی Wacom در نمایشگاه CES از مقرون به صرفه ترین تبلت خود به نام Wacom One رونمایی کرد. این تبلت 13 اینچی قلم دار علاوه بر پشتیبانی از دیوایس های اندرویدی، با macOS و ویندوز نیز سازگار است.

تبلت Wacom One برای کاربرانی که گوشی اندرویدی داشته ولی از لپ تاپ استفاده نمی کنند، کاربردی بوده و اپلیکیشن های طراحی مختلفی مثل Autodesk SketchBook روی آن نصب شده است. کاربران می توانند حین وصل بودن گوشی به تبلت طراحی های خود را انجام دهند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی

تبلت یاد شده از درگاه های HDMI و USB برخوردار است - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - ولی متاسفانه خبری از پورت USB-C نیست، به همین دلیل کاربر برای وصل کردن آن به مدل های جدید مک بوک و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - محصولات اندرویدی، به دانگل نیاز خواهد داشت.

تبلت Wacom One از نمایشگر 13 اینچی مات با رزولوشن 1920 در 1080 برخوردار بوده و 72 درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش می دهد. علاوه بر این لایه آنتی گلر (Anti-Glare) برای مقابله با نورهای شدید روی نمایشگر را پوشانده است.

تبلت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - Wacom One از هم اکنون از سایت سازنده، آمازون یا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - Best Buy با قیمت 399 دلار قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone