🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24557.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی موبایل: با ارائه قابلیت‌های جذاب دوباره به سوددهی می‌رسیم

واحد موبایل ال جی مدتهاست حال و روز خوشی ندارد و بخش مهمی از سهمش در بازار را به رقبا واگذار کرده، حالا اما مدیران شرکت وعده باز پس گیری سهمشان را داده اند. در ...

واحد موبایل ال جی مدتهاست حال و روز خوشی ندارد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و بخش مهمی از سهمش در بازار را به رقبا واگذار کرده، حالا اما مدیران شرکت وعده باز پس گیری سهمشان را داده اند.

در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2020 مدیرعامل ال جی Kwon Bong-seok وعده داد بخش موبایل این کمپانی را تا اواخر ۲۰۲۱ به سوددهی دوباره برسانند. وی بدون اشاره به جزییات دقیق و راهکاری مشخص - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اعلام کرد از طریق معرفی پیوسته گوشی های جدید با ویژگی های هیجان انگیز دوباره - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دل کاربران را به دست خواهند آورد.

شاید این وعده هیجان انگیز به نظر برسد اما ال جی قبلا هم سابقه وعده های پر آب و تاب را داشته که نتوانسته از پس آن بر آید. این کمپانی اوایل ۲۰۱۹ گوشی جی ۸ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تینکیو را با مانور تبلیغاتی زیادی معرفی کرد اما در  عمل نتوانست نظر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کاربران را به خود جلب کند. جی ۸ ایکس هم تنها به لطف نمایشگر دوگانه عجیبش توجهات را به خود جلب کرد و در غیر این صورت از یک گوشی معمولی فراتر نمی رفت.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان

فقدان نوآوری و عرضه گوشی های با ارزش خرید بالا باعث شد ال جی سهم چندانی در بازار گوشی ها نداشته باشد. برای مثال در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ سامسونگ ۲۳ درصد بازار را در دست داشت و پس از آن هواوی با ۱۸ و اپل با ۱۱ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - درصد در رده های دوم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و سوم قرار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - داشتند؛ کمپانی کره ای اما با تنها ۳ درصد جایی بهتر از رتبه هفتم کسب نکرده بود.

تابستان امسال ال جی موبایل زیان عملیاتی را حدود ۵۰  درصد کاهش داده بود اما همچنان فاصله زیادی تا رسیدن به سوددهی دوباره دارد. یکی از راهکارهای آنها برای کاهش هزینه ها انتقال خطوط تولید موبایل از کره جنوبی به ویتنام بود. این شرکت در CES گوشی جدیدی را معرفی نکرد اما انتظار می رود در جریان MWC اواخر سال جاری از گوشی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - G9 و V50 رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone