🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19760.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی Z فولد ۲ در برابر گلکسی فولد؛ مقایسه دو نسل گوشی تاشو سامسونگ

سامسونگ گلکسی Z فولد ۲ که دقایقی پیش در دومین بخش از مراسم آنپکد دوم سامسونگ معرفی شد، تفاوت‌های محسوسی هم از نظر طراحی و هم از نظر مشخصات فنی با نسل قلبی خود دارد. مهمترین ...

سامسونگ گلکسی Z فولد ۲ که دقایقی پیش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - دومین بخش از مراسم آنپکد دوم سامسونگ معرفی شد، تفاوت‌های محسوسی هم از نظر طراحی و هم از نظر مشخصات فنی با نسل قلبی خود دارد. مهمترین تغییراتی که سامسونگ برای نسل دوم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - گوشی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - تاشوی خود در نظر گرفته، در بخش طراحی و مقاومت کلی بدنه است تا کاربران دچار مشکلات قبلی نشوند.

برای شروع نمایشگر پلاستیکی جای خود را به شیشه فوق نازکی داده که پیش از این در گلکسی Z فلیپ هم دیده بودیم. این شیشه مقاومت بیشتری نسبت به خط و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - خش داشته و مانند پلاستیک به سادگی آسیب نمی‌بیند. تغییر دوم مربوط به لولای گلکسی Z فولد ۲ می‌شود. سامسونگ با به کار بردن مکانیزم اختصاصی «CAM» مقاومت لولا را افزایش داده و قابلیت «Flex Mode» را نیز به این گوشی اضافه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - کرده است.

به کمک این لولای جدید کاربران می‌توانند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - گوشی را در زاویه عمودی قرار داده و شرایطی مانند یک لپ‌تاپ را برای خود فراهم کنند. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - همچنین مکانیزم تمیز کننده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - لولا که پیش از این در گلکسی Z فلیپ هم دیده بودیم، راه خود را به گلکسی Z فولد ۲ باز کرده تا گرد و غبار و ذرات ریز وارد لولا نشوند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان

نمایشگر بیرونی نیز ۶.۲ اینچی شده و بخش بیشتری از بدنه را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - پوشش می‌دهد. نمایشگر درونی هم اکنون بدون ناچ طراحی شده و دوربین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - سلفی جای خود را به یک حفره داده تا هم ابعاد نمایشگر ۰.۳ اینچ افزایش یابد و هم متقارن‌تر شود. رزولوشن و تراکم پیکسل نیز در نسل دوم گوشی تاشوی سامسونگ افزایش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - یافته و به همراه نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، تجربه محتوا بسیار روان‌تر و دلچسب‌تر از گذشته شود.

دوربین‌ها و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - سخت‌افزار نیز تغییراتی داشته تا همسو با دیگر پرچمداران ۲۰۲۰ سامسونگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان - قرار گیرند. در جدول زیر می‌توانید جزئیات تفاوت نسل جدید گوشی تاشوی سامسونگ با نسل قبلی آن را مشاهده کنید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر همدان استان همدان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوروش نوشته شده درتاریخ 1402/03/22
سلام دوستان سایت ***** تلویزیون تی سی ال 43D3000 LED شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت همدان همدان حصار علی آباد تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone