🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24563.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به ویژگی‌های جدید سرویس آنلاین مستر بلیط

حتما بارها پیش آمده که برای رفتن به سفرهای تفریحی یا کاری به دنبال مرجعی کامل و جامع برای خرید بلیط وسایل نقلیه بگردید؛ جایی که بتوانید برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان، برنامه حرکت ...

حتما بارها پیش آمده که برای رفتن به سفرهای تفریحی یا کاری به دنبال مرجعی کامل و جامع برای خرید بلیط وسایل نقلیه بگردید؛ جایی که بتوانید برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان، برنامه حرکت اتوبوس، قطار و هواپیما را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - رصد کنید و بنا به نیازتان بهترین وسیله نقلیه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - و زمان حرکت ممکن را انتخاب کنید. مستر بلیط سرویسی است که برای خرید آسان و سریع بلیط سفرهایتان امکانات خوبی پیش رویتان قرار می‌دهد.

مستر بلیط علاوه بر اینکه از طریق اپلیکیشن برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به شما خدمات ارائه می‌دهد، نسخه تحت وب هم دارد که به وسیله آن می‌توانید بلیط تهیه کنید. در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - نسخه تحت وب علاوه بر جستجو، رزرو، وارد شدن به فرآیند پرداخت و تحویل بلیط، اخیرا قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - جدید دیگری از جمله اعلام کاهش قیمت، اعلام افزایش ظرفیت و پیش‌بینی قیمت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - هم به مستر بلیط اضافه شده است که در ادامه به معرفی مختصر هرکدام از آن‌ها و کاربردشان می‌پردازیم.

یکی از امکانات کاربردی جدیدی که به مستر بلیط اضافه شده امکان تنظیم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - هشدار برای کاهش قیمت بلیط هواپیماست. در واقع با تنظیم هشدار کاهش قیمت می‌توانید پرواز دلخواهتان را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - انتخاب کرده تا در صورت کاهش قیمت بلیط آن، با دریافت پیامکی در تلفن همراهتان از این موضوع اطلاع پیدا کنید. هر کاربر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - می‌تواند 5 هشدار مختلف تعیین کند و با افت پنج درصدی قیمت بلیط، پیامک هشدار کاهش قیمت به تلفن همراه او ارسال خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران

برای فعال کردن این هشدار کافیست مبدا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - و مقصد و تاریخی برای پرواز وارد کنید و بعد از به نمایش در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - آمدن لیست - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - جستجو، در قسمت بالای سمت راست لیست، گزینه خبرم کن را فعال کنید. بعد از فعالسازی هم در پنجره نمایش داده شده شماره تلفن همراه خود را وارد می‌کنید تا در صورت کاهش 5 درصدی قیمت بلیط هواپیماهای آن  مسیر، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران

این امکان شاید در زمان‌هایی که برای خرید بلیط عجله دارید چندان به کارتان نیاید اما اگر در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - فکر تدارک سفری هستید و تاریخ خاصی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - برای آن مد نظر ندارید کاربردی خواهد بود و به این ترتیب می‌توانید بهینه‌ترین انتخاب را داشته باشید.

امکان دیگری که اخیرا به سرویس مستر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - بلیط اضافه شده تنظیم هشدار افزایش ظرفیت است. این قابلیت را می‌توانید در زمان تکمیل ظرفیت یا اتمام موجودی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - بلیط مورد نظرتان فعال کنید. در این صورت اگر در مسیر دلخواهتان بلیط جدیدی موجود شد مستر بلیط با فرستادن پیامک جدیدی به شما خبر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - می‌دهد تا در اسرع وقت بتوانید برای سفرتان بلیط بخرید. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - هر کاربر می‌تواند برای این قابلیت هم پنج هشدار مختلف تنظیم کند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران

آخرین قابلیت جدید اضافه شده به مستر بلیط یعنی پیش‌بینی قیمت می‌تواند یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - جالب آن باشد. این امکان با استفاده از هوش مصنوعی رشد با ثبات قیمت‌ها را پیش‌بینی کرده و موقع انتخاب سفر، زمان مناسب خرید را به شما پیشنهاد می‌کند. در واقع پیش‌بینی قیمت با توجه به قیمت بلیط در بازه‌های زمانی مشابه، پیش از گران شدن - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - بلیط به شما اطلاع می‌دهد که قیمت آن احتمالا با افزایش رو به رو خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران

این سرویس از مدتی پیش به شکل آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته بود و بر اساس گزارش مستر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - بلیط، با دریافت بازخورد از عملکرد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - آن تا به حال دقت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - پیش‌بینی افزایش قیمت بیش از 90 درصد تخمین زده شده است.

با نگاهی به این قابلیت‌ها می‌توان دید که مستر بلیط سعی کرده با اضافه کردن چند امکان جدید در کنار هم، برنامه‌ریزی برای سفر و انتخاب بهینه‌ترین و بهترین مسیر را آسان‌تر کرده و به کاربران این امکان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - را بدهد تا بلیط - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر متل قو استان مازندران - دلخواهشان را هر چه آسان‌تر پیدا و خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone