🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24574.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اولین کامپیوتر با نمایشگر تاشو؛ لنوو تینک پد X1 فولد معرفی شد

لنوو چندی پیش از نسخه مفهومی کامپیوتر تاشوی خود رونمایی کرده بود، اما این کمپانی نمایشگاه CES را برای رونمایی رسمی از این لپ تاپ ۲۵۰۰ دلاری انتخاب کرده است. با ما همراه باشیم تا ...

لنوو چندی پیش از نسخه مفهومی کامپیوتر تاشوی خود رونمایی کرده بود، اما این کمپانی نمایشگاه CES - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان - را برای رونمایی رسمی از این لپ تاپ ۲۵۰۰ دلاری انتخاب کرده است. با ما همراه باشیم تا مشخصات آینده لپ تاپ‌ها که تینک پدX1 فولد نام دارد را مرور کنیم.

تینک پد X1 فولد شباهت زیادی به گلکسی فولد و هواوی میت ایکس دارد. البته لپ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان - تاپ لنوو مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ پرو شده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان - که با کمی تفاوت نسبت به دیگر لپ تاپ‌ها به بازار عرضه خواهد شد. از آن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان - جایی که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان - مایکروسافت نسخه ویندوز ۱۰ ایکس را برای این گونه لپ تاپ ها معرفی کرده است، انتظار می‌رفت که لنوو هم از همین نسخه استفاده کند. ولی به دلیل تفاوت در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان - زمان عرضه این دو محصول، کمپانی چینی مجبور شده است تا این نسخه از ویندوز ۱۰ را به صورت اختصاصی شخصی‌سازی کند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان

البته شخصی‌سازی‌های لنوو تنها محدود به نوار ابزار ویندوز است که زمانی که نمایشگر لپ تاپ را تا می‌کنید، به شما می‌گوید که باید یک سری تغییراتی را در رابط کاربری ایجاد کنید. برای مثال اگر لپ‌تاپ در حالت عمودی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان - تا شده باشد (نصف نمایشگر در زیر و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان - نصف دیگر در بالا) لپ تاپ کیبورد مجازی را به نمایش در خواهد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان - آورد. اما نمایشگر این اپ تاپ تاشو چه مشخصاتی دارد؟ لنوو از نمایشگر OLED با ابعاد ۱۳.۳ اینچی و نسبت تصویر ۴ به ۳ با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی استفاده کرده است.

پوشش بیرونی تینک پدX1 فولد نیز از جنس چرم است. لنوو برای شکافی که در زمان بسته شدن این نمایشگر مشهود است هم یک راه‌حل جالبی در نظر گرفته است. کیبورد وایرلس که همراه این لپ تاپ به فروش می‌رسد به راحتی میان این شکاف آن جای می‌گیرد تا ابعاد کلی آن اندازه یک کتاب با جلد سخت باشد.

تینک پدX1 فولد با نمایشگر تاشو قرار است در نیمه دوم سال و با قیمت بالای ۲۵۰۰ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خدابنده استان زنجان - دلاری به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone