🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24532.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی TCL از ساندبار آلتو ۹ پلاس؛ صدای فراگیر در ابعاد کوچک

کمپانی TCL از ساندبار خود با طراحی فراگیر و پشتیبانی از دالبی اتموس رونمایی کرده است. این ساندبار آلتو ۹ پلاس نام داشته و با طراحی خلاقانه‌ای که دارد، سعی کرده است صدای فراگیر را ...

کمپانی TCL از ساندبار خود با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - طراحی فراگیر و پشتیبانی از دالبی اتموس رونمایی کرده است. این ساندبار آلتو ۹ پلاس نام داشته و با طراحی خلاقانه‌ای که دارد، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - سعی کرده است صدای فراگیر را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

ساندبار آلتو ۹ پلاس، با ستاپ باکس روکو نیز سازگار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - است و کاربرانی که یکی از این ستاپ باکس‌ها را در خانه دارند می‌توانند بی دردسر این ساندبار را نیز کنترل کنند. همچنین این دسته از کاربران می‌توانند پروفایل‌های مختلف صدا را برای ساندبار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - خود انتخاب کنند.

اما - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - مهمترین جنبه ساندبار آلتو ۹ پلاس، طراحی آکوستیک آن بوده که کمپانی TCL نام این طراحی را تکنولوژی بازتابی Ray-Danz گذاشته است. این کمپانی می‌گوید این کار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - باعث می‌شود تا صدای قدرتمند و فراگیر در کل نشیمن خانه به گوشی برسد. اما بازتابش صدای آکوستیک، چنان هم جدید نیست، ولی قرار دادن این چنین طراحی جالبی در یک ساندبار، بسیار خلاقانه است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان

اگر کمی به طراحی ساندبار آلتو ۹ پلاس دقت کنید، دو - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - فضای خالی منحنی شکل در اطراف آن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - می‌بینید که توسط یک محفظه اصلی در وسط به هم متصل شده‌اند. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - محفظه اصلی جایی است که اسپیکر‌ها در آن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - قرار دارند TCL با طراحی فضای خالی باعث شده تا صدا بازتاب پیدا کند و کل اتاق را دربرگیرد. با این حال طراحی این ساندبار چشمگیر نیست ولی استفاده از تکنولوژی بازتابی Ray-Danz صدایی فراگیر با کیفیتی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

این تکنولوژی به همراه پشتیبانی از دالبی اتموس باعث شده تا صدا از تمامی جهات به گوش شما برسد. حاضرین در نمایشگاه CES مدعی شده‌اند که حتی ممکن است صدا از بالای سر نیز شنیده شود. کمپانی TCL نیز در ساندبار آلتو ۹ پلاس یک کانال مرکزی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - مجزا قرار داده تا دیالوگ‌ها واضح‌تر به گوش برسند و در بین دیگر صداها گم نشوند.

ساندبار آلتو ۹ پلاس به همراه یک ساب ووفر عرضه می‌شود تا نهایت لذت شنیداری را به کاربران - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان - القا کند. این کمپانی در ماه‌های پیش رو جزئیات بیشتری از این ساندبار را در اختیار علاقه‌مندان خواهد گذاشت.

- تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چمخاله استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone