🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24533.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

میکرون عرضه رم‌های DDR5 را کلید زد؛ ۸۵ درصد قوی‌تر از نسل قبل

کمپانی میکرون همزمان با رویداد CES 2020 نمونه هایی از رم DDR5 تولید شده را به شرکای خود ارسال کرده است. رم DDR جدید میکرون بر اساس معماری 1znm و برای سرورها توسعه داده شده است. ...

کمپانی میکرون همزمان با رویداد CES 2020 نمونه هایی از رم DDR5 تولید شده را به شرکای خود ارسال کرده است.

رم DDR جدید میکرون بر اساس معماری 1znm و برای سرورها توسعه داده شده است. رم های DDR5 در مقایسه با DDR4 کارایی بالاتر 85 درصدی به همراه نرخ داده بیش از دو برابری را به همراه دارند و در عین حال از نظر مصرف انرژی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - بهینه تر شده اند.

در حال حاضر در بخش مرتبط به پردازنده ها و رم ها این رم ها هستند که گلوگاه به حساب می آیند و نیاز به پیشرفت دارند؛ چرا که در سال های اخیر رقابت بر سر افزایش تعداد هسته ها افزایش قابل توجهی داشته اما میزان پهنای باند حافظه به ازای هر هسته، با سرعت قابل قبولی بهبود نیافته است. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - رم های DDR5 می توانند به کاهش فاصله - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - بین رم ها و پردازنده ها کمک کنند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس

البته پهنای باند تنها بهبودی نیست که شامل حال رم های DDR5  شده. یکی از موارد افزایش تراکم رم ها است که حالا 4 برابر شده و به (64 گیگابیت‌) رسیده است. علاوه بر این سرعت انتقال (JEDEC) که در رم DDR4 به میزان 3200 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - مگاترنسفر در ثانیه بود حالا در رم DDR5 به 6400 افزایش یافته است. مزیت دیگر، کاهش ولتاژ است که موجب می شود میزان نیروی مورد نیاز برای هر گیگابایت در ثانیه بهبود یابد.

با این حال تمامی این تکنولوژی های جدید یک مشکل دیگر را به همراه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - دارند: افزایش قیمت. البته میکرون - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - هنوز از قیمت ها سخنی نگفته است. این کمپانی همچنین اعلام نکرده که چه زمانی رم های DDR5 به کامپیوترهای دسکتاپ راه می یابند. البته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - باید اشاره کنیم که در حال حاضر هیچ پردازنده ای از اینتل و AMD در بازار وجود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - ندارد که از این رم ها پشتیبانی کند اما اینتل تا سال 2021 با پردازنده های  Sapphire Rapids ویژه دیتا سنترها پشتیبانی از DDR5 را ارائه می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone