🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21642.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات وان پلاس Z افشا شد؛ میان‌رده‌ای با نمایشگر سوپر AMOLED و پشتیبانی از 5G

گوشی‌های اخیر وان پلاس نسبت به مدل‌های قبلی این شرکت قیمت بالایی داشته‌اند اما این کمپانی قصد عرضه موبایلی مقرون به صرفه را دارد. «وان پلاس Z» که پیش از این با عنوان «۸ لایت» ...

گوشی‌های اخیر وان پلاس نسبت به مدل‌های قبلی این شرکت قیمت بالایی داشته‌اند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - اما این کمپانی قصد عرضه موبایلی مقرون به صرفه را دارد.

«وان پلاس Z» که پیش از این با عنوان «۸ لایت» شناخته می‌شد، از مدت‌ها قبل در معرض گمانه‌زنی قرار گرفته اما جدای از رندرهای افشا شده توسط «OnLeaks@» تا کنون اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده بود، حالا اما اطلاعات کامل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - و قیمت آن از طریق یک نظرسنجی افشا شده است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان

افزایش قیمت گوشی‌های وان پلاس در سال‌های اخیر به مذاق طرفداران این برند خوش نیامده اما وان پلاس Z به عنوان مدلی اقتصادی بازارهای اقتصادی را هدف گرفته است. در نظر سنجی مذکور دیدگاه کاربران درباره مشخصات این گوشی پرسیده شده. بر این اساس وان پلاس Z از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی سوپر AMOLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی برخوردار است که درون آن حفره‌ای برای دوربین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - سلفی تعبیه شده است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان
رندر منتسب به وان - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - پلاس Z

پردازش نرم افزاری توسط چیپست اسنپدراگون 765G صورت خواهد گرفت و در کنار آن ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته. وجود این چیپست به معنی سازگاری گوشی اقتصادی وان پلاس با شبکه 5G - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - است که به مزیتی رقابتی برای آن تبدیل خواهد شد.

از نظر تصویربرداری دوربین اصلی سه گانه به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی واید، ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده که ماکرو یا عمق سنج بودن آن مشخص نیست. دوربین سلفی هم  ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان

از دیگر ویژگی‌های احتمالی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - وان پلاس Z باید به باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی سازگار با شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. این موبایل ظاهرا با قیمت ۳۳۱ دلار و از ۲۰ تیر به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - بازار عرضه شود. وان پلاس پیش از آن از یک تلویزیون ارزان‌قیمت رونمایی می‌کند که به شکل مستقیم برای رقابت با تلویزیون شیائومی طراحی شده و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone