🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15595.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آیفون‌ ۲۰۲۳ اپل احتمالا با فناوری تشخیص چهره زیر نمایشگر معرفی می‌شود

اپل برنامه‌های مختلفی را برای گوشی‌های آیفون آینده خود دنبال می‌کند. گفته می‌شود احتمالا آیفون‌های جدید این شرکت از سال ۲۰۲۳ با فناوری تشخیص چهره زیر نمایشگر در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. «مینگ-چی کو» ...

اپل برنامه‌های مختلفی را برای گوشی‌های آیفون آینده خود دنبال می‌کند. گفته می‌شود احتمالا آیفون‌های جدید این شرکت از سال ۲۰۲۳ با فناوری تشخیص - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - چهره زیر نمایشگر در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر معروف اپل در گزارشی اعلام - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - کرد که آیفون‌های آینده اپل که از سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - می‌شوند از طراحی متفاوت و جدیدی برخوردار خواهند بود و در آن‌ها - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - دیگر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - خبری از بریدگی بالای نمایشگر نیست.

کو همچنین به این موضوع اشاره کرده است که گوشی‌های تولید شده در سال ۲۰۲۳ علاوه بر این سیستم به همراه لنز دوربین تله فوتو عرضه خواهند شد. او معتقد است که اپل در سال ۲۰۲۲ حداقل برای برخی از گوشی‌های آیفون از طراحی نمایشگر مجهز به حفره دوربین موسوم به طراحی پانچ به جای طراحی ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر استفاده خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان

فناوری تشخیص چهره در ابتدا با آیفون 10 معرفی شد که این دوربین در قسمت بریدگی بالای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - نمایشگر قرار داشت.  قابل ذکر است که پیش از این برخی گزارش‌ها به این موضوع اشاره داشت که گوشی آیفون ۱۴ با حسگر دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. حالا کو اظهار می‌کند که حداقل یکی از مدل‌های بالا رده آیفون در سال ۲۰۲۳ از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و با طراحی تمام صفحه و بدون بریدگی بالای نمایشگر معرفی خواهد شد. با این حال او به این موضوع اشاره‌ای نکرده است که آیا هر دو فناوری تشخیص چهره و اثر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - انگشت در یک دستگاه ارائه خواهند شد یا اینکه اپل قصد دارد فقط در گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - بالا رده از این فناوری استفاده کند.

در نظر داشته باشید که پیشتر گفته شده بود که اپل قصد دارد گوشی‌های هوشمند آینده خود برای اولین بار با بهره مندی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در دسترس کاربران قرار دهد. از نظر اصول فنی، توسعه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - سیستم تشخیص چهره زیر نمایشگر، با توجه به اینکه دوربین TrueDepth باید از طریق پیکسل‌های روی صفحه نمایش قادر به خواندن و تشخیص چهره‌ افراد باشد، به سیستم‌های پیشرفته‌تری احتیاج دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone