🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35487.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ویدیو‌هایی منتسب به شیائومی Mi Max 3 منتشر شد

هر چه به زمان رونمایی شیائومی Mi Max 3 نزدیکتر می‌شویم، جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره‌‌ی آن بدست می آید. پیشتر عکس‌هایی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد که نشان داد چه سخت ...

هر چه به زمان رونمایی شیائومی Mi - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - Max 3 نزدیکتر می‌شویم، جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره‌‌ی آن بدست می آید. پیشتر عکس‌هایی از این گوشی در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فضای مجازی منتشر شد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که نشان داد چه سخت افزاری در آن تعبیه شده است. علاوه بر این به تازگی دو ویدیو از فبلت جدید شیائومی منتشر شده که جزئیات بیشتری را برای طرفداران این برند فاش می‌کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان

دو ویدیوی کوتاه منتشر شده در فضای مجازی به دو نسخه طلایی و مشکی شیائومی Mi Max 3 اختصاص دارد اما - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اینکه دو گوشی یاد شده ماکت هستند یا خیر، اطلاعات درج شده روی آن می‌تواند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اطلاعاتی از این مدل تلفن هوشمند به کاربران بدهد.

طبق مشخصات بدست آمده از این ویدیو، Mi Max 3 از صفحه نمایش ۶.۹ اینچی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بهره می‌برد و دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در بدنه‌ی پشتی این موبایل تعبیه شده است. علاوه بر این یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که می‌تواند از نقاط قوت آن به حساب آید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان

پیش از این گفته شده بود که میان رده‌ی بعدی شیائومی از چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز بهره می‌برد و در نسخه‌هایی با ۳،۴ یا ۶ گیگابایت رم به همراه ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خواهد شد که می‌تواند دست طرفداران این برند را برای خرید باز بگذارد.

البته زمزمه‌هایی در زمینه‌ی عرضه یک نسخه‌ی پرو از این موبایل به گوش می‌رسد که طبق آن قرار است Mi Max 3 - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پرو - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰، دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری مشابه مدل معمولی عرضه گردد اما هنوز کمپانی چینی این مسئله را تایید نکرده است.

پیش از این کمپانی چینی با انتشار ویدیویی تازه، از معرفی یک موبایل جدید خبر داده و با توجه به مشخصات لو رفته اخیر، می توان حدس زد که Mi Max 3 همان موبایلی است که قرار است - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به نمایش گذاشته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone