🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36618.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل با انتشار یک اپلیکیشن جدید سرویس Google Tasks را احیا می کند

گوگل تسک (Google Tasks) یک سرویس قدیمی است که به نظر می رسید حتی خود گوگل هم آن را فراموش کرده باشد. با این حال اهالی مانتن ویو ساعاتی پیش با معرفی اپلیکیشن گوگل تسک، ...

گوگل تسک (Google Tasks) یک سرویس قدیمی است که به نظر می رسید حتی خود گوگل هم آن را فراموش کرده باشد. با این حال اهالی مانتن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ویو ساعاتی پیش با معرفی اپلیکیشن گوگل تسک، خبر از احیای آن دادند و نکته مثبت اینجاست حالا شاهد اپلیکیشن برنامه ریزی هستیم که با خیلی از سرویس های این کمپانی سازگار هست.

گوگل تسک اپلیکیشنی است که به کاربران کمک می کند تا کارها و مسئولیت های خود را در لیست های مختلف بنویسند و آن ها را مدیریت کنند. تا پیش از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عرضه گوگل تسک سرویس های گوگل کیپ، گوگل اسیستنت و تقویم گوگل نیز همین وظیفه را انجام می دادند ولی برای هر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کدام مجبور بودید یک لیست جداگانه درست کنید و هر بار به سرویس مربوطه بروید.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
گوگل تسک با جیمیل نیز سازگار بوده و از چند اکانت همزمان پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می کند.

به لطف همگام سازی گوگل تسک با سرویس های اهالی مانتن ویو، دیگر نیازی به این کار نیست و حالا تمام وظایفی که قبلا در بقیه سرویس ها نوشته اید کنار یکدیگر نمایش داده می شوند و می توانید آن ها را مدیریت کنید. در کنار اپلیکیشن، گوگل در حال آماده سازی نسخه وب این سرویس نیز است.

گوگل تسک هم اکنون برای iOS و اندروید منتشر شده و با وجود سرعت بالا خود و سادگی به نظر همچنان در مرحله های اولیه ساخت خود به سر می برد؛ برنامه حالت تاریک نداشته و هنوز با بعضی ویژگی های دیگر سرویس های گوگل سازگاری ندارد. باید منتظر بروزرسانی های بعدی بمانیم.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

Google Tasks: Get Things Done

سازنده: Google قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 34.5 / 5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone