🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36623.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نسخه احیا شده گوشی نوکیا N8 احتمالاً در آینده نزدیک معرفی خواهد شد

کمپانی فنلاندی HMD Global پس از اینکه مالکیت بخش گوشی های برند نوکیا را به دست آورد، اقدام به احیای بسیاری از گوشی های معروف نوکیا نمود. اکنون به نظر می رسد این کمپانی قصد داشته باشد ...

کمپانی فنلاندی HMD Global پس از اینکه مالکیت بخش گوشی های برند نوکیا را به دست آورد، اقدام به احیای بسیاری از گوشی های معروف نوکیا نمود. اکنون به نظر می رسد این کمپانی قصد داشته باشد از نسخه احیا شده N8 رونمایی کند.

HMD Global با عرضه مدل خاطره انگیز نوکیا 3310 (بررسی دیجیاتو) و نیز معرفی نوکیا 8110 تلاش کرده بود خاطره بسیاری از ما را زنده کند؛ با موبایل هایی که نسخه های اولیه شان با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده بودند.

در تیزری که به تازگی منتشر شده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - HMD تاریخ عرضه 27 آوریل تا 2 مه (7 تا 12 اردیبهشت ماه) را برای زمان معرفی گوشی های هوشمندی از سری N اعلام کرده است. با این حال نامی از هیچ مدل خاصی از این سری برده نشده. ولی با توجه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به اینکه یک N8 در میان عکس رخ نمایی می کند، انتظار می رود به زودی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شاهد رونمایی از نسخه احیا شده این موبایل باشیم.

اگر این اطلاعات صحیح باشند، انتظار می رود تنها در چین شاهد عرضه گوشی مورد بحث باشیم. البته طبق سیاست های معمول HMD شاید در صورت استقبال مناسب، N8 به بازار سایر کشورها نیز روانه شود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان

همچنین چندی قبل تصاویری منتسب به گوشی هوشمند نوکیا X (یا با نام بین المللی X6) منتشر شده بود که خبر از تصمیم احتمالی نوکیا مبنی بر احیای سری اکس می داد؛ موبایلی که به نظر می رسید از نمایشگری کشیده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با نسبت 18 به 9 (یا 19 به 9) بهره می برد.

نوکیا هنوز معرفی هیچ یک از گوشی های هوشمند احیا شده مذکور را تأیید نکرده. با این حال برخی گمانه زنی ها اشاره به احتمال معرفی نوکیا در روز - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 7 اردیبهشت ماه داشتند که البته این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اتفاق نیفتاد. بر اساس گزارش ها احتمال می رود در روزهای آتی شاهد معرفی موبایلی جدیدی از سری N باشیم.

تماشا کنید: بررسی دیجیاتو: نوکیا ۳۳۱۰

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone