🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36609.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن روبیکا در کافه بازار به حالت تعلیق درآمد [به‌روزرسانی]

دقایقی پیش، اپلیکیشن روبیکا از روی کافه بازار برداشته شد و در حال حاضر نمی‌توانید از طریق این پلتفرم آن را دانلود کنید. در صفحه مخصوص این اپلیکیشن، علت این حذف «عدم رعایت قوانین کافه ...

دقایقی پیش، اپلیکیشن روبیکا از روی کافه بازار برداشته شد و در حال حاضر نمی‌توانید از طریق این پلتفرم آن را دانلود کنید. در صفحه مخصوص این اپلیکیشن، علت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این حذف «عدم رعایت قوانین کافه بازار» عنوان شده است.

امیر حقیقت، روابط عمومی کافه بازار در گفتگو با دیجیاتو علت حذف روبیکا را این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گونه تشریح می‌کند:

«به دلیل افزودن امکان پرداخت مستقیم در این اپلیکیشن و عدم ارائه تأییدیه‌های لازم در مهلت مقرر پس از چند تذکر کتبی و شفاهی، روبیکا به حالت تعلیق درآمده است. با رفع این مشکل و پس از سپری کردن دوره تعلیق، اپلیکیشن روبیکا به کافه بازار باز خواهد گشت».

روبیکا یک اپلیکیشن چند‌رسانه‌ای است که امکاناتی مثل تماشای فیلم و سریال و برنامه‌های تلویزیونی، ویدیوهای آموزشی و البته خدمات بانکی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با این وجود علیرغم تبلیغات گسترده برای این اپلیکیشن در صدا و سیما و نهادهای رسمی کشور، همواره حریم خصوصی موضوع جنجال برانگیزی در مورد این محصول بوده است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
صفحه روبیکا در کافه بازار

چندی پیش یک کارشناس - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - امنیتی ادعا کرد که وجود برخی کدهای سورس تلگرام در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روبیکا، می‌تواند باعث شود که سازندگان این اپلیکیشن به محتوای تلگرام کاربران دسترسی پیدا کنند.

با این وجود، مرکز ماهر طی بررسی‌های خود روی روبیکا این موضوع را تکذیب کرد و اعلام نمود که اپلیکیشن مذکور به هیچ طریقی به محتوای اطلاعات سایر اپلیکیشن‌ها از جمله تلگرام دسترسی ندارد.

گفتنی است که با وجود به تعلیق درآمدن روبیکا در کافه بازار، همچنان می توانید این اپلیکیشن را از وبسایت این سرویس یا فروشگاه‌های اپلیکیشن دیگر دانلود کنید.

به‌روزرسانی: پس از برطرف شدن مشکل، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روبیکا مجددا به کافه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بازار بازگشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone