🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36602.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت Snooze برای نسخه اندروید جیمیل منتشر شد

جیمیل امروز بزرگترین آپدیت خود از سال 2011 را دریافت کرد و در کنار تغییرات مختلف، قابلیت Snooze که پیشتر در سرویس ایمیل گوگل اینباکس نیز حضور داشت به جیمیل اضافه شد. به کمک Snooze می‌توانید ...

جیمیل امروز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بزرگترین آپدیت خود از سال 2011 را دریافت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کرد و در کنار تغییرات مختلف، قابلیت Snooze که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پیشتر در سرویس ایمیل گوگل اینباکس نیز حضور داشت به جیمیل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اضافه شد. به کمک Snooze می‌توانید برای هر ایمیلی که خواستید یادآور بگذارید و بعدها آن را بخوانید.تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در نسخه موبایل برای دسترسی به این ویژگی کافیست ایمیل را باز کرده یا انگشت‌تان را روی آن نگه دارید، سپس تنظیمات بیشتر (سه نقطه بالای صفحه) را بزنید و در نهایت Snooze را انتخاب کنید. در اینجا چند انتخاب به کاربر داده می‌شود: اواخر امروز (Later Today)، فردا (Tomorrow)، هفته بعد (Next Week)، آخر هفته بعد (Next Weekend)، روز نامشخص (Someday) و تاریخ و ساعت دلخواه (Pick date & - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - time).

بعد از آنکه یکی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از این گزینه‌ها را انتخاب کردید، ایمیل از صندوق ورودی شما ناپدید می‌شود و به بخش Snooze که در منوی همبرگری (سه خط روی هم در بالا سمت چپ صفحه) قرار دارد، می رود. به غیر از گزینه «روز نامشخص» اگر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - زمان خواندن ایمیل فرا برسد نوتیفیکیشنی برای کاربر می آید و او متوجه می‌شود که باید ایمیل را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بخواند.

اما در «روز نامشخص» چون زمانی را معین نکردید خودتان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هر وقت که دوست داشتید می‌توانید به بخش Snooze رفته و ایمیل را مطالعه کنید. فعلا Snooze تنها برای اندروید منتشر شده و احتمالا به زودی شاهد انتشار آن برای دیگر نسخه‌های جیمیل هم خواهیم بود.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone