🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36604.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پتنتی برای سامانه ردیابی چشم؛ پازل عینک واقعیت افزوده اپل در حال تکمیل است

به تازگی پتنتی از اپل در فضای مجازی انتشار یافته که یک سامانه ردیابی چشم جدید را تشریح می کند. سامانه مذکور طوری طراحی شده که می توان از آن در ابزارهای پوشیدنی که روی ...

به تازگی پتنتی از اپل در فضای مجازی انتشار یافته که یک سامانه ردیابی چشم جدید را تشریح می کند. سامانه مذکور طوری طراحی شده که می توان از آن در ابزارهای پوشیدنی که روی سر قرار می گیرند استفاده نمود. بسیاری این پتنت را تکمیل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کننده پازل تکنولوژی های مورد نیاز برای عینک هوشمند گوگل می دانند.

محصول مورد بحث که از آن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تحت نام «Apple Glasses» یاد می شود توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، به طوری که برخی تحلیلگران آن را محصولی انقلابی در حد و اندازه های آیفون و یا حتی فراتر از آن می دانند و به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - طور قطع اگر این پوشیدنی روزی به بازار عرضه شود تکنولوژی ارائه شده در پتنت موضوع این مطلب در آن به کار خواهد رفت.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

پتنت مذکور با عنوان «Eye Tracking System» به تازگی به ثبت رسیده و سامانه ای را تشریح می کند که در آن «امکان ردیابی حرکات چشمی در یک ابزار پوشیدنی که روی سر قرار می گیرد» توضیح داده شده است. بدین منظور دو دوربین و منبع نوری از نوع «NIR» (مادون قرمز برد نزدیک) در دو طرف صورت فرد تعبیه می شوند. یک آینه حرارتی نیز در مسیر دید کاربر قرار خواهد گرفت که می تواند امواج مادون قرمز را بازتاب دهد، بدون این که مانعی برای عبور سایر طیف های نوری باشد.

 

طبق توضیحات ارائه شده در پتنت آینه می - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تواند نور مادون قرمز را به چشم کاربر بازتاب بدهد و نور منعکس شده از چشم را به دوربین NIR برساند. همین فرایند به ظاهر ساده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سیستم را قادر می سازد که بتواند حرکات - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مردمک چشم فرد را ردیابی نماید.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

با این که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هیچ گاه تضمینی برای ورود تکنولوژی های ارائه شده در پتنت ها در محصولات آینده وجود ندارد، اما - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - همان طور که پیش تر توضیح دادیم پتنت مورد بحث از شانس بیشتری نسبت به بقیه برخوردار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone