🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36627.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ال جی G7 حتی برای رقابت با بهترین‌ها تلاش هم نمی‌کند

چند ساعت پیش آخرین پرچمدار ال جی با نام G7 ThinQ به طور رسمی معرفی شد و رسانه‌ها از آن نوشتند. در میان مطالب و تحلیل‌های پس از معرفی، نوشته وِلَد اسلاووف دبیر ارشد بخش ...

چند ساعت پیش آخرین پرچمدار ال جی با نام G7 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ThinQ به طور رسمی معرفی شد و رسانه‌ها - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از آن نوشتند. در میان مطالب و تحلیل‌های پس از معرفی، نوشته وِلَد اسلاووف دبیر ارشد بخش تکنولوژی وبسایت ورج، شرایط کنونی ال‌جی را از نگاه او شرح می‌دهد.

هر سال پس از عرضه LG G2 در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سال ۲۰۱۳ که فوق العاده دست‌کم گرفته شد، من احساس مشابهی را نسبت به پرچمداران ال جی در دوره معرفی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تا عرضه پیدا می‌کنم: انتظار در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - زمان ساخت، هیجان در زمان عرضه و نهایت ناامیدی زمانی که دستگاه عرضه می‌شود. این اتفاق برای ال جی جی ۳، جی ۴، جی ۵ و جی ۶ رخ داد اما نه با G7 ThinQ. پس از اولین برخوردم با LG G7، کاملا از خیر آن گذشته ام. این کم الهام‌بخش‌ترین و بی جسارت‌ترین تلفن همراه سری G است که ال جی تاکنون عرضه کرده.

یک خلاصه کامل از G7 برای کسانی که تاکنون چیزی از اطلاعات عظیم لو رفته و یا رونمایی امروز نخوانده و نشنیده‌اند: این موبایل یک تلفن ۶.۱ اینچی با بریدگی در قسمت بالایی ال‌سی‌دی خود است که اسنپدراگون ۸۴۵ درون آن جای خوش کرده و رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی دارد. جی ۷ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سیستم دوربین دوگانه دارد، مثل همه تلفن‌های همراه این روزها، از استاندارد IP68 بهره می‌برد و مقاوم در برابر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آب و گرد و غبار است، باز هم مثل باقی رقبایش و از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند، مثل بسیاری (و نه همه) رقبایش. به جز سیستم صوتی quad-DAC واقعا فقدان اساسی دلایل خرید یا علاقه‌مندی به G7 احساس می‌شود. و اگر به کیفیت صدای بالا علاقه‌مند هستید، همین حالا هم می‌توانید پرچمدار سال گذشته یعنی G6 و V30 را بخرید.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان

وقتی برای اولین بار G7 را در دست گرفتم، از شدت غریبگی و بی هویت بودن آن شوکه شدم. بیرون زدگی بالای نمایشگر حتی از حداقل دقت برای داشتن هویتی مجزا در اندازه و شکل بی بهره است. ال جی به شما می‌گوید که انتخاب LCD به جای OLED باعث شده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تا روشنی فوق العاده (تا ۱۰۰۰ نیت) در روزهای آفتابی به دست آید اما من در یک روز آفتابی در لندن از آن استفاده کردم و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نسبت به گوگل پیکسل ۲ ایکس - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ال من تفاوتی در نمایش تصویر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نداشت.

آنچه ال جی با LCD - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از دست داده، سیاهی کامل OLED است که دست رقبایی چون هواوی را برای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پنهان کردن بریدگی بالای نمایشگر باز گذاشته است. اما وقتی نمایشگر G7 روشن است، تمام نمایشگر نور پس زمینه دارد برای همین همیشه سایه تاریک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خاکستری بین نمایشگر و بریدگی را خواهید دید.

بیش از همه چیز اما، G7 کمتر احساس پریمیوم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بودن را نسبت به رقبایش می‌دهد. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نه به خاطر اینکه از گوریلا گلس در جلو و پشت استفاده می‌کند (آیفون X، گلکسی اس ۹، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - P20 Pro و LG - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - V30 هر کدام قسمت پشتی شیشه‌ای دارند ولی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - من آن‌ها را جزو بهترین طراحی‌ها و خاص‌ترین موبایل‌های بازار امروز می‌دانم). آنچه LG - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - G7 فاقد آن است، احساس تراکم درون شیشه است آن تصوری که احساس کنید موبایل با همه فناوری‌های درونش در مرز انفجار است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان

البته این را می‌دانیم که ال جی فضای اضافه‌ای درون G7 تدارک دیده تا از آن برای تقویت اسپیکرها استفاده کند. شاید فکر کنید که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - چه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ایده هوشمندانه و ساده‌ای است ولی من اسپیکر را در بلندترین حالتش شنیده‌ام و از آن متحیر نشدم. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - P20 Pro هواوی با اسپیکرهایش کاری فراتر انجام می‌دهند که به همین خاطر محبوب‌ترین من میان چندین نمونه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قدرتمند در سال ۲۰۱۸ است.

شاید آنچه که من به آن واکنش نشان می‌دهم میزان بالا آمدن استانداردی است که هواوی برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی ایجاد کرده. ال جی دوربین مجهز به هوش مصنوعی دارد، هواوی همین حالا بهتر از آن را دارد. هواوی برای دوربین اصلی P20 و P20 Pro سنسور - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بزرگتری در نظر گرفته در حالی که ال جی به همان سنسور سال قبل خود اکتفا کرده (که در آن زمان هم از گوگل پیکسل و HTC U11 عقب بود). پرچمدار هواوی باتری بزرگتری دارد، نمایشگرش دوست داشتنی‌تر است، رم و حافظه داخلی بیشتری دارد و از طراحی پیچیده‌تری نسبت به آنچه که ال جی با G7 ارائه می‌دهد بهره می‌برد.

مجموعه ناامیدی‌های کوچک به فقدان جاه طلبی‌های شرح داده شده ال جی افزوده می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اگر تنها یک دلیل برای علاقه‌مندی به آخرین پرچمدار ال جی وجود داشته باشد، آن دلیل، حذف گزینه بهتر هواوی از بازار آمریکا توسط مسئولین ایالات متحده است و جا برای حضور ال جی باز می‌شود. علاوه بر این، هنوز قیمتی که ال جی برای G7 در نظر گرفته را نمی‌دانیم. گرچه باید قطعا پایین‌تر از بهای موبایل‌هایی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - باشد که ال جی آگاهانه از رقابت با آن‌ها خودداری می‌کند.

دشوار است که بفهمیم LG G7 چه استراتژی‌ای را به نمایش می‌گذارد: آیا ال جی قصد دارد سری V را به عنوان برترین موبایل‌های خود معرفی کند؟ آیا کمپانی قصد دارد موقعیت کل محصولات خود در بازار را تغییر دهد؟ یا G7 صرفا قربانی یک جاه‌طلبی نامعقول برای طراحی دستگاهی شدیدا نوآور بوده؟

این را می‌دانم ال جی سابقی که با ایده‌های عجیب و گاه بیش از حد خوش‌بینانه‌اش ما را شگفت زده می‌کرد در سال ۲۰۱۸ هنوز خودی نشان نداده. پس از عرضه مجدد V30 تحت عنوان V30S در ماه فوریه، این شرکت حالا با یک موبایل از سری G بازگشته که معنای واقعی اسب بازنده است. G7 شاید هنوز هم یک موبایل خوب باشد اما در بازار شدیدا رقابتی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تلفن‌های هوشمند اندرویدی، تقریبا خوب بودن به اندازه کافی خوب نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone