🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36598.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندری دیگر از موبایل ال جی G7 ThinQ؛ این بار در رنگ مشکی سپیده دم

موبایل مورد انتظار LG G7 ThinQ اخیراً یکبار دیگر در رندی تازه رویت شده و این بار شاهد آن در رنگ «مشکی سپیده دم» هستیم. ال جی از مدت ها پیش تایید کرده که این ...

موبایل مورد انتظار LG G7 ThinQ اخیراً یکبار دیگر در رندی تازه رویت شده و این بار - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - شاهد آن در رنگ «مشکی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - سپیده دم» هستیم. ال جی از مدت ها پیش تایید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - کرده که این اسمارت فون روز دوم ماه مه در شهر نیویورک رونمایی می شود و در مدت زمان کوتاهی که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - تا آن روز باقی مانده، اخبار افشایی یکی پس از دیگری از راه می رسند؛ رندر اخیر نیز توسط افشاگر نام آشنا، ایوان بلس در توییتر منتشر شده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - است.

این مدل تیره رنگ قرار است در کنار رنگ «خاکستری پلاتینیومی» جزو مدل های استاندارد G7 ThinQ باشد که در سراسر جهان عرضه می شود؛ با این حال بسته به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - هر بازار، مشتریان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - قادر به خرید مدل رزگلد یا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - آبی نیز خواهند بود که به صورت مات از راه می رسند.

از منظر مشخصات سخت افزاری، LG G7 ThinQ قرار است - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - به نمایشگری بلندقامت به همراه بریدگی کوچکی در بالا مجهر باشد و امکان شخصی سازی این بریدگی به صورت نرم افزاری نیز وجود خواهد داشت. در پشت، دوربینی دوگانه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - قرار - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - گرفته که از دو سنسور 16 مگاپیکسلی و فلاش LED دوگانه بهره می برد و احتمالاً شاهد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - سنسور ضربان قلب نیز باشیم. داخل بدنه دستگاه هم اسنپدراگون 845، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی جای گرفته است.

در حالی که پرچمدار بعدی ال جی قرار است طی هفته آتی به صورت رسمی رونمایی شود، گمان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - می رود که G7 ThinQ اواسط ماه مه از راه برسد اما تا پیش از ماه ژوئن در سراسر جهان در دسترس نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone