🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36613.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

همکاری اپل و اینتل گسترش می‌یابد؛ نه به کوالکام

بنا به گزارشی که به دست وبسایت Fast Company رسیده، اینتل قصد دارد ۷۰ درصد چیپ‌های مودم LTE مورد استفاده در آیفون 2018 اپل را تامین کند. احتمالا ۳۰ درصد باقی مانده سهم کوالکام خواهد ...

بنا به گزارشی که به دست وبسایت Fast - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - Company رسیده، اینتل قصد دارد ۷۰ درصد چیپ‌های مودم LTE مورد استفاده در آیفون 2018 اپل را تامین کند. احتمالا ۳۰ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - درصد باقی مانده سهم کوالکام خواهد بود.

مینگ-چی کو تحلیلگر شناخته شده موسسه KGI Securities پیشتر اشاره کرده بود که به دلیل بالا گرفتن مشکلات حقوقی کوپرتینویی‌ها با کوالکام، اینتل ممکن است تنها تامین کننده مودم‌های LTE سال ۲۰۱۸ اپل باشد در حالی که وال استریت ژورنال گفته بود اپل برای فاصله گرفتن از کوالکام، به سراغ اینتل و مدیاتک می‌رود. اما حالا Fast Company ترکیب ۷۰-۳۰ اینتل و کوالکام را گزارش کرده است.

اینتل بزرگ‌ترین سهم از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - تولیدات امسال را از آن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود خواهد کرد اما چون ۲۰۱۸ اولین سالی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - است که اینتل چیپ‌ها را از طریق فرآیند ۱۴ نانومتری خودش می‌سازد، اپل تصمیم دارد هنوز هم با کوالکام همکاری خود را ادامه دهد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان

در این گزارش آمده: «با در نظر گرفتن گذار تکنولوژی، اپل احتمالا منتظر مانده تا ببیند اینتل چقدر خوب می‌تواند نیاز امسالش را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - برآورده کند. اگر اینتل موفق - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - نشود، کوالکام علاوه بر آن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۳۰ درصد، با تولید بیشتر تعادل را برقرار خواهد کرد. منبع ما می‌گوید این احتمال نیز وجود دارد که اینتل در زمان و بودجه موجود به اندازه کافی چیپ تولید کند که از آن ۷۰ درصد برنامه‌ریزی شده نیز بیشتر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - شود.»

همچنین گفته شده که چیپ‌های اینتل هنوز به نرخ بازدهی قابل قبولی نرسیده است. اما مهندسین اینتل باور دارند که پیش از شروع تولید انبوه در تابستان امسال، به اندازه کافی فرصت خواهند داشت تا نرخ بازدهی مودم‌ها را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - به میزان کافی برسانند.

اگرچه اینتل احتمالا تنها تامین کننده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - چیپ‌های مودم LTE - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - اپل در سال ۲۰۱۸ نیست اما اگر رویه به خوبی پیش برود، کوپرتینویی‌ها می‌توانند سال ۲۰۱۹ به طور کامل همکاری خود را با کوالکام - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - قطع - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده و آیفون‌های سال ۲۰۱۹ را فقط با مودم‌های اینتل بسازند.

اپل برای اولین بار چیپ‌های اینتل را در آیفون ۷ سال ۲۰۱۶ به کار گرفت تا تولید چیپ‌های مودم را از انحصار کوالکام خارج کند. از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - اوایل سال ۲۰۱۷، اپل و کوالکام وارد نبردهای بزرگ حقوقی شدند که همین موضوع - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - باعث شده تا شرکت تحت فرمان تیم کوک به دنبال قطع همکاری با کوالکام در سال‌های بعد از این اتفاق باشد.

- تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone