🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36607.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

افشای رندری از موبایل Moto Z3 Play با دوربین دوگانه و بدنه شیشه‌ای

به تازگی رندری از موبایل مورد انتظار Moto Z3 Play موتورولا در فضای مجازی منتشر شده است. این برند ساکن شیکاگو قرار است از میان رده جدید خود طی اوایل تابستان رونمایی کند و بعد ...

به تازگی رندری از موبایل مورد انتظار Moto Z3 - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - Play موتورولا در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فضای مجازی منتشر شده است. این برند ساکن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شیکاگو قرار است از میان رده جدید خود طی اوایل تابستان رونمایی کند و بعد از چند خبر افشایی، حالا نوبت به افشای رندر رسمی آن رسیده که شمایل کلی دستگاه را تایید می کند.

با دنبال کردن ترند اخیر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - موتورولا، Moto Z3 Play به نمایشگری 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و حاشیه های اندک در بالا و پایین مجهز شده است. به خاطر همین موضوع، اسکنر اثر انگشت از پنل جلویی دستگاه حذف و نام کمپانی جایگزین آن شده است. ضمناً خبری از بریدگی نمایشگر نیست و موتورولا ترجیح داده همان سبک طراحی سنتی سابق را در حاشیه بالایی حفظ کند که میزبان سنسور مجاورت سنجی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

اسمارت فون جدید موتورولا در پشت هم زبان طراحی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - موبایل های سری Moto Z در سال 2016 را حفظ کرده. بنابراین ماژول دوربین بسیار بزرگ و دایره ای شکل خواهد بود و کانکتور ماژول های Moto Mod هم در پایین دیده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می شود. نکته جالب اینکه موتورولا بدنه آلومینیومی سابق را با بدنه‌ ای با کیفیت از جنس شیشه تعویض کرده که این یعنی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - باید منتظر پشتیبانی از شارژ وایرلس باشیم.

دوربین اصلی از دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی بهره مند شده و در کنار آنها فلاش LED نیز خودنمایی می کند.Moto Z3 Play نخستین موبایل موتورولا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خواهد بود که از اسکنر اثر انگشت در بخش کناری دستگاه بهره می برد و این سنسور پایین دکمه های ولوم قرار گرفته است. ضمناً به نظر می رسد که خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون نیست و در پایین هم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کانکتور USB تعبیه شده.

در حال حاضر مشخصات سخت افزاری دستگاه به تایید نرسیده اما بنابر شایعات، اسنپدراگون 636 در نقش قلب تپنده ظاهر می شود و می توان منتظر مشخصاتی دیگری مثل 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 8.1 اوریو بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone