🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36624.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

رکود بازار چین منجر به افت ۳ درصدی بازار جهانی موبایل در ابتدای سال ۲۰۱۸ شد

گزارش تازه موسسه تحقیقاتی IDC نشان می دهد که بازار جهانی موبایل های هوشمند در سه ماهه نخست سال جاری میلادی و به دنبال رکود به وجود آمده در بازار چین با افتی ۳ درصدی ...

گزارش تازه موسسه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تحقیقاتی IDC نشان می دهد که بازار جهانی موبایل های هوشمند در سه ماهه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نخست - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سال جاری میلادی و به دنبال رکود به وجود آمده در بازار چین با افتی ۳ درصدی در عرضه محصول مواجه شده است.

بر این اساس موبایل سازها در سه ماه آغازین سال ۲۰۱۸ در مجموع ۳۳۴.۳ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - میلیون دستگاه تلفن هوشمند را روانه بازار کرده اند، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل برابر با ۳۴۴.۴ میلیون دستگاه بوده است.

همان طور که پیش تر اشاره شد مقصر اصلی این وضع بازار چین است که در این بازه زمانی شاهد کاهش ۱۰۰ میلیونی عرضه خود نسبت به سال قبل از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آن بوده است. افتی بزرگ که از سال ۲۰۱۳ تا به امروز بی سابقه بوده است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان

گزارش IDC همچنین نشان می دهد که در حدود یک سال گذشته - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تمایل خریداران به موبایل های پرچمدار افزایش یافته، اما از آن طرف نرخ به روز آوری موبایل های قدیمی تر به شکل قابل توجهی افت کرده است.

با وجود این افت اما میانگین قیمت ها در بازار جهانی موبایل همچنان در حال افزایش است و فروش پرچمداران سامسونگ، هوآوی و آیفون X اپل به خوبی نشان می دهد که مردم چندان هم موافق پرداخت قیمت های گزاف برای خرید موبایل ها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نیستند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان

کارشناسان IDC معتقد هستند که روند پرشتاب قیمت گیری بهترین های موجود در بازار سبب شده تا چرخه تعویض موبایل های قدیمی طولانی تر از قبل شود. البته در کنار عامل قیمت نباید از اثر کم شدن تفاوت ها (چه در حوزه سخت افزار و چه قابلیت های نرم افزاری) و کم رنگ شدن عنصر خلاقیت در میان نسل های مختلف پرچمداران نیز در بروز چنین وضعی چشم پوشی کرد.

همین مسئله باعث شده تا این کارشناسان پیش بینی کنند میان رده های قدرتمند در نیمه دوم سال جاری حاکم اصلی بازار اسمارت فون ها خواهند بود و می توانند دوباره آمارها را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رو به پیشرفت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone