🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18869.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

جعبه گشایی اولین پهپاد دید اول شخص DJI پیش از معرفی [تماشا کنید]

ماه‌هاست شایعاتی در مورد اولین پهپاد دید اول شخص DJI به گوش می‌رسد و حالا اولین ویدیوی جعبه گشایی آن پیش از معرفی منتشر شده که پهپاد، کنترلر و عینک FPV را نشان می‌دهد. همانطور ...

ماه‌هاست شایعاتی در مورد اولین پهپاد دید اول شخص DJI به گوش می‌رسد و حالا اولین ویدیوی جعبه گشایی آن پیش از معرفی منتشر شده که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شهسوار استان مازندران - پهپاد، کنترلر و عینک FPV را نشان می‌دهد.

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌شود روی جعبه پهپاد جمله Not For Sale نوشته شده که نشان می‌دهد نسخه نهایی پیش از عرضه در ماه آینده میلادی (مارس) احتمالا تغییراتی خواهد کرد. این پهپاد به چند سنسور که به سمت روبرو - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شهسوار استان مازندران - و پایین نشانه رفته‌اند مجهز شده که احتمالا برای تشخیص مانع هستند. دوربین اصلی نیز در محفظه مخصوص در جلوی پهپاد به چشم می‌خورد.

در این کلیپ باتری مربعی پهپاد جدید DJI هم نمایش داده می‌شود و آنطور که در ادامه می‌بینیم این محصول با شارژر و پاوربانک قابل حمل به دست مشتری خواهد رسید. کنترلر نیز با طراحی جدید خود و مجهز شدن به تریگرها و جوی‌استیک‌های قابل تعویض بیشتر از هر زمان شبیه دسته کنسول‌ها شده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شهسوار استان مازندران - است. کارشناس ویدیو می‌گوید هدست V2 با وجود شباهت زیاد به نسخه‌ای که DJI سال ۲۰۱۹ معرفی کرد سبکتر شده است.

دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ماه ۹۹) دولت آمریکا DJI را به اتهام ارتباط با دولت چین در لیست سیاه وزارت بازرگانی قرار داد. دولت وقت ایالات متحده مدعی شد که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شهسوار استان مازندران - این شرکت چینی به واسطه پهپادهای خود به دولت چین اجازه نقض گسترده حقوق بشر با جمع‌آوری مواد ژنتیکی و نظارت بر مردم چین را می‌دهد.

قرارگیری DJI در لیست تحریم کار این شرکت در تأمین قطعات پهپادها از شرکت‌های آمریکایی را سخت‌تر می‌کند و بر زنجیره تأمین آن نیز تأثیر منفی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شهسوار استان مازندران - خواهد گذاشت. با این وجود محصولات DJI همچنان در ایالات متحده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شهسوار استان مازندران - در دسترس هستند که به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شهسوار استان مازندران - روی کار آمدن دولت جدید در آن بی‌تأثیر نبوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone