🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19976.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کروم ۸۵ منتشر شد؛ بارگذاری سریع‌تر تب‌ها و بهبود قابلیت ذخیره PDF

کروم ۸۵ برای ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS منتشر شد. از جمله تغییرات این نسخه می‌توان به بهبود مدیریت تب‌ها، بارگذاری ۱۰ درصد سریع‌تر تب‌ها و بهبود قابلیت ذخیره PDF اشاره کرد. یکی از ...

کروم ۸۵ برای ویندوز، مک، لینوکس، اندروید - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان - و iOS منتشر شد. از جمله تغییرات این نسخه می‌توان به بهبود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان - مدیریت تب‌ها، بارگذاری ۱۰ درصد سریع‌تر تب‌ها و بهبود قابلیت ذخیره PDF اشاره کرد.

یکی از مهم ترین قابلیت‌های کروم ۸۵ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان - امکان مدیریت بهتر تب‌ها است. در حال حاضر قابلیت گروه بندی تب‌ها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان - در کروم وجود دارد، اما حالا در نسخه جدید امکان باز و بسته کردن آنها فراهم شده است. همچنین حالا همانند آنچه در نسخه دسکتاپ دیده می‌شود، حین تایپ در آدرس بار نسخه اندرویدی کروم، گزینه سوییچ به تبی که قبلاً باز شده ظاهر می‌شود.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان

گوگل می‌گوید کروم ۸۵ حالا به لطف قابلیت Profile Guided Optimization تب‌ها را ۱۰ درصد سریع تر بارگذاری می‌کند. به گفته گوگل در صورتی که پردازنده کامپیوتر توانایی بالایی در اجرای تب‌ها و برنامه‌ها داشته باشد، سرعت بارگذاری تب‌ها بیشتر هم می‌شود. کروم ۸۵ به شما اجازه می‌دهد تا فرم‌های PDF را پر کرده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان - و سپس ذخیر کنید. می‌توان فرم را به طور ناقص پر کرد و بعداً تکمیل نمود. این قابلیت از هفته‌های آتی فعال می‌شود.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان

علاوه بر این حالا در صورتی که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان - بخواهید صفحه‌ای از سایت را پرینت کنید، با انتخاب گزینه Save as PDF صفحه با برچسب‌های مختلف از جمله عنوان‌ها، لیست‌ها، جدول‌ها، توضیحات عکس و غیره ذخیره می‌شود. گوگل می‌گوید این قابلیت برای کاربران کم‌توان از جمله کاربرانی که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان - از صفحه‌خوان استفاده می‌کنند کاربردی است و پردازش و استخراج خودکار داده‌ها را برای نرم افزار آسان‌تر می‌کند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان

گوگل می‌گوید حدود ۲۰ حفره امنیتی را در کروم ۸۵ برطرف نموده و دست کم ۱۰ هزار دلار به محققان امنیتی برای پیدا کردن باگ‌ها پرداخت کرده است. نسخه iOS کروم ۸۵ از هم اکنون از اپ استور برای همه کاربران قابل دریافت است ولی نسخه اندرویدی به تدریج در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

چندین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خدابنده استان زنجان - قابلیت توسعه دهنده نیز به کروم ۸۵ اضافه شده که لیست آنها را در این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone