🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44769.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

به قدرتمندترین iMac اپل خوش آمد بگویید؛ iMac Pro رسماً معرفی شد

اپل امروز سری جدیدی از کامپیوترهای all-in-one خود را معرفی کرده است که با نام iMac Pro شناخته خواهند شد.گفتنی است لحظاتی پیش از محصول مورد اشاره به صورت رسمی روی صحنه کنفرانس توسعه دهندگان این ...

اپل امروز سری جدیدی از کامپیوترهای all-in-one خود را معرفی کرده است که با نام iMac Pro شناخته خواهند شد.گفتنی است لحظاتی پیش از محصول مورد اشاره به صورت رسمی روی صحنه کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت که در شهر سن خوزه برگزار می شد رونمایی به عمل آمد و از آن به عنوان «قدرتمند ترین آی مک تا به امروز» یاد گشت.

شایان ذکر است آنطور که از شواهد بر می آید دستگاهی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در بالا از آن سخن گفتیم قرار است جایگزین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کامپیوترهای Mac Pro گردد، و البته می بایست به این نکته نیز بپردازیم که عرضه کامپیوتر مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از ماه دسامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و برای مدل پایه آن باید هزینه ای ۴.۹۹۹ دلاری را متقبل شوید.

اپل می گوید آی مک-پرو با پردازنده های زئون ۸ هسته ای ارائه خواهد گشت ولی امکان تهیه آن با پردازنده های ۱۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هسته ای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - زئون نیز وجود دارد. دستگاه مذکور با نمایشگری 5K از پردازنده ی گرافیکی Radeon Vega محصول AMD بهره می گیرد و می توانید روی آن 16 گیگابایت حافظه ی VRAM در کنار ۴ ترابایت حافظه SSD در اختیار داشته باشید.

از دیگر ویژگی های کامپیوتر مورد بحث باید به پشتیبانی تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی رم، ۴ درگاه تاندربولت ۳ و نمایشگر ۲۷ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اینچی رتینا (با رزلوشن 5K و پشتیبانی از یک میلیارد رنگ) اشاره داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

دیوایس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یاد شده در رنگ خاکستری فضایی راهی بازار می شود و باید بگوییم شرکت تولید کننده بدون پدید آوردن تغییری - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در طراحی اصلی آی مک های پیشین خود، توانسته ظرفیت سیستم خنک کننده آن را تا ۸۰ درصد افزایش دهد؛ سیستم خنک کننده جدید «دو سانتریفیوژ» نامیده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شده است. به این ترتیب و با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توجه به تفاسیر صورت گرفته وقتی بشنوید آی مک پرو با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پردازنده ی ۱۸ هسته ای می تواند تا ۲۲ ترافلاپ محاسبات را مدیریت کند نباید متعجب شوید.

آنگونه که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از فضای موجود می توان دریافت، اپل بنا دارد تا آی-مک پرو را بدل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به دسکتاپی بی نظیر نماید که برای همه ی امور، از رندرهای گرافیکی سه بعدی لحظه ای گرفته تا بهره گیری از فناوری واقعیت مجازی با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نرخ فریم بالا کاملاً کارا باشد. هر چند باید دید این دیدگاه در آینده پیش رو بر آورده خواهد گشت یا همانند مسیر مک-پرو به بیراهه خواهد رافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone